Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 22 stycznia 2018

ISANA- odżywka do włosów, Jedwabisty Połysk

W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam bardzo dobrą odżwykę do włosów marki Isana.

Od producenta:

Odżywka do włosów Isana Jedwabisty Połysk zapewnia włosom suchym i pozbawionym blasku intensywną pielęgnację, jedwabisty połysk oraz pomaga utrzymać zrównoważony stopień ich nawilżenia.
Formuła aktywna z pantenolem efektywnie działa na włosy - nadając im połysk i delikatność aż po same końce. Sprawia, że włosy łatwo się rozczesują.
Zawiera wyciąg z magnolii i lotosu.

Skład:
Opakowanie:
Odżywka zamknięta została w 300 ml plastikowym opakowaniu z bardzo przyjemną, pudrową szatą graficzną, nawiązującą do magnolii. Odżywka stoi na zamykaniu typu klik, dlatego produkt bardzo łatwo się z niego wydostaje, bo spływa na dół. 
Cena odżywki to około 7 zł.  

Konsystencja/ Zapach: 
 Konsystencja odzywki jest gęsta, taka budyniowa. Łatwo nakłada się na włosy, nie spływa  z nich.
Odżywka ma przyjemny kwiatowy zapach.  


Moja opinia:
Odżywkę nakładałam na wilgotne włosy prawie po każdym myciu. Trzymałam ją na włosach przez około 3 minuty. Odżywka dosyć dobrze nawilża włosy. Sprawia, że po umyciu nie są spuszone i szorstkie. Wręcz przeciwnie, włosy stają się wygładzone i bardzo miękkie. Zdecydowanie łatwiej się rozczesują. Należy jedynie uważać z ilością nakładanej odżywki i z jej spłukiwaniem, bo jeśli nałożymy jej za dużo i nie spłukamy dokładnie może troche ptrzetłuścić i obciążyć włosy. 

Podsumowując, odżywka bardzo dobrze sprawdziła się na moich włosach. Idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji włosów.
O

21 komentarzy :

  1. Chyba nigdy nie miałam odżywki do włosów Isana, zawsze kupuję tylko żele pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że ułatwia rozczesywanie, już dawno nie miałam kosmetyków z isany

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś jakąś odżywkę tej marki, ale nie była szałowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno temu miałam odżywkę Isany, ta mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Isany miałam kilka zeli pod prysznic, ale chętnie wypróbuję też inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywki Isany chyba jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tej odżywki, a kusi :D Jeszcze za taką cenę i pojemność! Muszę ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko sięgam po ich produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdziła. Moje włosy są dość wybredne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Składowo to dla mnie słabiutko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze żadnego produktu do włosów Isany, ale może wypróbowałabym tą odżywkę, zwłaszcza, że jest tania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zaraziłam do ich produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieki już nie miałam odżywki Isany. Na razie mam zapasy innych, ale może kiedyś ponownie u mnie zagoszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zwracałam uwagi na kosmetyki do pielęgnacji włosów Isany i wiedzę, że dużo tracę. Muszę koniecznie to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tą firmę, więc chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej odżywki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś unikam tej firmy, kosmetyki do włosów kompletnie mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam żele pod prysznic od Isany, pięknie pachną :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  19. A wiesz, że ja nigdy nie używałam nic ISANY? :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Od lat nie używałam ich odżywek, może w końcu się na jakąś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka