Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 14 października 2020

BIELENDA- carbo detox, oczyszczająca maska węglowa

Maski Bielendy z serii Carbo Detox zwojowały  blogosferę już jakiś czas temu. Ja maseczkę oczyszczającą  z aktywnym węglem i glinką zieloną do skóry tłustej i mieszanej stosuję już od dłuższego czasu bardzo regularnie i dzisiaj zapraszam Was na recenzję tej maseczki.

Od producenta:
Opakowanie:
Maseczka zamknięta została w saszetce o pojemności 8g, która starcza mi na 2 zastosowania. 
Cena maseczki to około 3zł. 

Konsystencja/Zapach:
Maseczka ma delikatną, kremową konsystencję. Bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. Delikatnie zastyga, ale równie łatwo się zmywa. 
Zapach maski jest świeży, trochę kwiatowy, bardzo przyjemny.

Moja opinia:

Co o myślę o maseczce? Cóż początkowo miałam lekkie obawy co do efektu jaki uzyskam, bałam się podrażnienia i zaczerwienienia skóry, że maska będzie po prostu za mocna. Jednak już po zmyciu maski dało się zauważyć doskonałe oczyszczenie (tego akurat oczekiwałam), ładny i zdrowy wygląd skóry, dobre nawilżenie, brak uczucia ściągnięcia skóry i podrażnienia.  Maseczkę aplikuje się bardzo wygodnie, zresztą jak i inne maski tego typu. Po dłuższym i regularnym stosowaniu maski zauważyłam, że drobniejsze zaskórniki zostały zniwelowane. Pojawia się mniej niedoskonałości. Myślę, że dalej będę używać tej maski. 
Podsumowując, Moja problematyczna skóra bardzo polubiła sie z tą maską. I jest to kosmetyk do którego będę wracać. 

10 komentarzy :

  1. Dawno już nie korzystałam z maseczki w saszetkach, ale ta mnie ciekawi. Moja mieszana skóra dobrze reaguje na węgiel aktywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją w sklepach, ale nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli warto wypróbować. Ciekawa maska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka opakowań tej maski, była fajna, ale wolę większe opakowania :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tej maseczki ale skoro się sprawdza to może się skuszę, tym bardziej, że cena na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu maseczki, choć kiedyś niektórzy producenci oszukiwali w kosmetykach z czarnym węglem dodając jedynie czarny barwnik :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją i byłam bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. It kind of feels that you are doing any unique trick. In addition, The contents are masterwork.
    You have done a wonderful activity in this matter!
    Groupe Sanguin B

    OdpowiedzUsuń
  9. I am frequent visitor of your website as i love to read out the articles posted on your website. At the same time i request to post some great article on Floor Standing Tissue Processor and similar as well.Thanks !!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka