Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 22 kwietnia 2018

BIELENDA matt booster Jelly mask - żelowa maseczka normalizująco-matująca

W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam bardzo przyjemną maseczkę od Bielendy z serii Jelly mask Zapraszam ;)


Od producenta:
Opakowanie:
Maseczka zamknięta jest w saszetce w bardzo ładnym kolorze pomarańczowym, na pewno przyciągającym wzrok. Pojemność maseczki to 8g. Dostępna jest w mniejszych i większych drogeriach, m.in Rossmann, w cenie ok 3 zł

Konsystencja/Zapach:

Konsystencja maseczki jest żelowa, lekko pomarańczowa. Nie zastyga na twarzy.
Zapach jest bardzo świeży, energetyczny.

Moja opinia:
Maseczka przeznaczona jest do cery mieszanej i tłustej. Należy nałożyć ją na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, a po 20 min zmyć. Zgodnie z zaleceniami producenta po 20 minutach zmyłam ją ciepłą wodą. Skóra po zmyciu maseczki jest dobrze oczyszczona, wygładzona, miękka i przyjemna w dotyku. Maseczka rzeczywiście matuje skórę, delikatnie ją rozjaśnia. Wystarczyła mi na 2 razy. Jestem bardzo zadowolona z tej maseczki. Nie wysuszyła ona ani nie podrażniła mojej skóry. Polecam!


Podsumowując, maseczka spełniła moje oczekiwania. Będę jej używać regularnie. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka