Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 23 lipca 2018

Elfa Pharm- Aloe Vera- wzmacniający szampon do włosów

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na wpis dotyczący wzmacniającego aleosowego szamponu Dr. Sante.

Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Szampon zamknięty został w plastikowej butelce o pojemności 250 ml. Szata graficzna nawiązuje do głównego składnika czyli aloesu.

Cena to około 10 zł. 
Konsystencja/ Zapach:
Szampon ma dość gęstą konsystencję, dobrze rozprowadza się po włosach. 
Ma intensywny, świeży zapach. 

Moja opinia: 
Szamponu używałam do codziennego mycia włosów. Jestem bardzo zadowolona z jego działania. Włosy były po nim miękkie, błyszczące i sypkie. Szampon bardzo dobrze się pieni. Już w czasie mycia tworzy na włosach taką bardzo gładką warstwę. Doskonale radzi zobie ze zmywaniem oleju. Nie powoduje plątania włosów, wręcz przeciwnie miałam wrażenie, że ułatwia ich rozczesywanie. 
Szampon nie podrażnił skóry głowy ani nie spowodował łupieżu. 
Taka pojemność wystarczyła mi na około miesiąc. 


Podsumowując,jestem pozytywnie zaskoczona działaniem szamponu. Będę do niego wracać.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka