Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 24 października 2018

FITOKOSMETIK- niebieska glinka bajkalska

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję niebieskiej glinki bajkalskiej od Fitoksometik. Maseczka ta nieraz przejawiła i się na stronach z rosyjskimi kosmetykami Do tej pory wybierałam raczej te w proszku, ale z braku czasu na ich rozrabianie, postanowiłam mieć w zanadrzu gotową do nałożenia maseczkę. 

Od producenta:
 Opakowanie:
Maseczka zamknięta została w plastikowym słoiczku o pojemności 155 ml.  Na zdjęciu wydawał mi się większy i gdy przyszła przesyłka to trochę zdziwiłam się wielkością.
Cena to około 7 zł. 
Konsystencja/ Zapach:
Glinka ma postać idealnie gładkiej masy która bardzo dobrze rozprowadza się po skórze. Ma bardzo ładny zapach, co mnie zadziwiło, bo inne glinki, które stosowałam były praktycznie bezwonne. 


Moja opinia:

Glinkę stosowałam ja oraz moja mama, ponieważ niebieska wersja przeznaczona jest w szczególności  do skóry dojrzałej
Maskę nakładałyśmy na oczyszczoną skórę twarzy, około 2 razy w tygodniu. Największe efekty maseczka przyniosła mojej mamieZnacznie wygładziła jej twarz, oczyściła skórę (moja mama ma skórę tłustą, zaskórnikową). Jej cera stała stała się miękka i wygląda na wyraźnie młodszą. Moja mama jest bardzo zadowolona z efektów. 
U mnie efekty nie są tak widoczne. Glinka na pewno bardzo dobrze oczyszcza skórę, wyrównuje jej koloryt, delikatnie rozjaśnia, nie wycisza zmian trądzikowych, ale od tego mam cały tabun innych kosmetyków, więc z jej działania jestem bardzo zadowolona. 


Podsumowując,Bardzo polecam niebieską glinkę, szczególnie osobom ze skórą dojrzałą, zwiotczałą. Glinka na pewno pomoże Wam poprawić jej wygląd. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka