Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 14 maja 2020

COSRX - AHA/BHA Clarifying Treatment Toner - Tonik Do Twarzy Z Naturalnymi Kwasami AHA I BHA

Cześć,
W dzisiejszym poście chciałabym Was zaprosić na recenzję toniku do twarzy z kwasami AHA/BHA koreańskiej marki COSRX. Markę tę poznałam niedawno i jet to mój pierwszy kosmetyk tej marki. Mogę zdradzić na wstępie, że na tyle zaciekawiła mnie, że po jakimś czasie używania tego toniku zdecydowałam się na ich drugi kosmetyk. A czym urzekł mnie kwasowy tonik? Zapraszam dalej ;) 


Od producenta:
COSRX - AHA/BHA Clarifying Treatment Toner
Tonik do twarzy z naturalnymi kwasami AHA i BHA
COSRX - AHA/BHA Clarifying Treatment Toner - delikatny tonik do codziennego oczyszczania twarzy, oparty na bazie wody mineralnej. Zawiera ekstrakt z białej wierzby oraz naturalne kwasy AHA i BHA, które posiadają właściwości złuszczające, oczyszczają pory i wygładzają skórę. Tonik reguluje poziom nawilżenia przesuszonej skóry, łagodzi podrażnienia, wyrównując koloryt i rozjaśniając skórę. Kosmetyk rekomendowany jest dla cery tłustej i problematycznej.
 Działanie produktu:
zapobiega powstawaniu zaskórników, wygładza, rozjaśnia, reguluje wydzielanie sebum.
Skład:
Mineral Water, Salix Alba (Willow) Bark Water, Pyrus Malus (Apple) Fruit Water, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Sodium Lactate, Glycolic Acid, Water, Betaine Salicylate, Allantoin, Panthenol, Ethyl Hexanediol.

Opakowanie:
Tonik zamknięty został w plastikowej butelce z pompką o pojemności 100 ml. Pompka jest bardzo wygodna. Dozuje odpowiednią ilość kosmetyku, nie zacina się. Szata graficzna opakowania jest bardzo minimalistyczna. Opakowanie wykonane jest z półprzezroczystego plastiku, ale spokojnie można kontrolować zużycie. 
Cena to około 65 zł. Dostępny w sklepach internetowych. 

Konsystencja/Zapach:
Tonik jak na tonik ma dosyć gęstą, taką lekko  ,,śluzowatą " konsystencję. Nie jest typowo wodnisty. Nałożony na skórę bardzo szybko się wchłania do matu. 
Ma kwasowy zapach, delikatnie ostry, ale nieprzeszkadzający. 

Moja opinia:
Toniku używałam 3 razy w tygodniu, tylko na noc. Na początku używania lekko wysuszał skórę, ale potem skóra zaczęła normalnie na niego reagować. Tonik przestał mnie podrażniać. Tonik kopiłam w momencie, gdy moja skórę opanował okropny wysyp małych krostek, które najbardziej przeszkadzały mi na policzkach. Zaczęłam przeglądać wtedy internet w poszukiwaniu kosmetyku, który pomoże mi się z tym uporać. I właśnie tonik z Cosrx najbardziej mnie zainteresował. 
Przez pierwszy miesiąc nie widziałam szczególnych efektów, jedynie podrażnienie. Miałam ochotę go odstawić. Jednak dałam mu jeszcze szansę na miesiąc. I w końcu zaczęły pojawiać się upragnione efekty. Wysyp krostek zaczął powoli schodzić mi z policzków. Były gorsze okresy, że jeszcze coś tam się pojawiało, ale po używaniu toniku bardzo szybko znikało.  Tonik bardzo ładnie radzi sobie z wygładzaniem skóry. Do tej pory miałam raczej szorstką skórą, były wyczuwalne pod nią różne nierówności, może niewidoczne gołym okiem, ale czasami podkład lubił to podkreślać. Tonik wygładził skórę. Wygląda lepiej. 
Nie zauważyłam rozjaśniającego działania toniku na moje  plamy potrądzikowe, ale samo to, że krostki pojawiają się rzadziej wpływa na to, że koloryt mojej skóry wygląda lepiej :)

PodsumowującJestem bardzo zadowolona z działania toniku. Zlikwidował problem wysypu krostek przez który go kupiłam, dodatkowo pięknie wygładził fakturę skóry. Polecam. 


5 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze żadnego produktu COSRX, choć o marce oczywiście słyszałam ;) Po prostu nic mnie od nich jakoś specjalnie nie kusiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Cosrx, ale tego toniku nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

  3. great post!thank you for your share!Love it!
    luxhairshopcom black hair sale
    :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka