Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 30 sierpnia 2014

Balsam o zniewalającym zapachu - Avon Skin so soft

Balsam do ciała- Avon skin so soft (Ujędrniająco - naprawczy balsam do ciała z olejkiem babassu)



Cena: 8.99/ 250 ml

Balsam zawiera słynny olejek babassu, który jest bogaty w kwas laurynowy i mirystynowy. Uważa się, że wpływa on korzystnie na cerę suchą i przetłuszczającą się. Słynie także ze swoich właściwości nawilżających i przyspieszających gojenie.


Opinia:
Od jakiegoś bardzo sceptycznie podchodzę do kosmetyków marki Avon. Jak do tej pory nie spotkałam się żadnym, który przyniósłby spodziewane efekty. A użyłam ich wiele od fluidów po kremy do rąk. Jak dotąd zadowolona byłam tylko z perfum i mgiełek. Mimo to skusiłam się na ten balsa. Bardziej ze względów na jego właściwości ujędrniające.

Zaraz po otwarci, balsam zauroczył mnie zapachem. Jest delikatny, zmysłowy i bardzo długo otrzymuje się na skórze.  Konsystencja balsamu jest dosyć gęsta, ale bardzo dobrze rozprowadza się po skórze i równie dobrze i szybko się wchłania. 

  

Póki co stosuję balsam od 2 tygodni. Niestety na razie nie zauważyłam, aby moja skóra była jędrniejsza. Za to skóra jest bardziej nawilżona i miła w dotyku. Mimo to chętnie będę go stosowała ze względu na zapach :) Wszystkim, którzy nie mają większych problemów ze skórą i nie wymają za dużo od balsamów, polecam ten kosmetyk. 

4 komentarze :

  1. Opakowanie nie zacheca, ale ciekawa jestem zapachu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja potrzebuję balsamu, który bardzo dobrze nawilża skórę. Niestety, w okresie jesienno - zimowym moje ciało jest przesuszone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz balsamu wcieram w skórę oliwkę Hipp.Naprawdę dobry sposób na nawilżenie skóry. Polecam :)

      Usuń
    2. Problem w tym, że nie lubię jakichkolwiek olejków, oliwek itp. Przeszkadza mi ich konsystencja i to, że bardzo często pozostawiają na skórze lepką, tłustą warstwę :(

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka