Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 16 października 2017

Balea- szampon do włosów

W dzisiejszym wpisie zapraszam Was na recenzję bardzo przyjemnego szamponu do włosów marki Balea. 

Skład:

Opakowanie:
Szampon zamknięty został w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Szata graficzna opakowania to istna bomba kolorów z dominacją koloru różowego. 

Konsystencja/ Zapach:
Szampon ma bardzo fajną konsystencję, niezbyt gęstą. Bardzo dobrze rozprowadza się po włosach, szybko się pieni. 
Szampon zdecydowanie zauroczył mnie swoim zapachem- jest bardzo rześkim, soczysty, owocowy. I nawet przez jakiś czas utrzymuje się na włosach. 
Moja opinia:
Z działania szamponu jestem bardzo zadowolona. Szampon bardzo łagodnie oczyszcza włosy ze wszelkich zabrudzeń, sebum, domywa wszelkie oleje. Szampon nie plącze włosów, wręcz przeciwnie, po jego użyciu są sypkie, gładkie, lejące. W ogóle nie miałam problemu z ich rozczesaniem. Choć staram się regularnie używać odżywek to czasami zdarza mi się, że po prostu nie mam na to czasu i wtedy myję włosy tylko szamponem. Wtedy zazwyczaj moje włosy są szorstkie i matowe, Jednak nie w tym wypadku. Szampon nie przesusza włosów.
Szampon nie podrażnił ani nie uczulił mojego skalpu.


Podsumowując, Szampon okazał się bardzo skuteczny dla moich włosów. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, jest przy tym łagodny dla skóry głowy, nie wzmaga przetłuszczania się włosów.  Osobiście polecam. 

15 komentarzy :

  1. Używałam, pachniał super a działał zwyczajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam tylko od nich zele do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Następny fajny produkt :)
    Ja kupiłam tylko jeden szampon, za to mam kilka żeli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie fajny zapach :) jednak kompletnie nie dla mnie ze względu na skład..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go w zapasach. Mam jednak małe obawy, bo inny szampon Balea spowodował u mnie straszny łupież.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki Balei :D Kiedyś przez przypadek kupiłam sobie od nich szampon, ale zużyłam go do mycia ciała, bo moja skóra głowy niezbyt dobrze toleruje SLeS przy częstym stosowaniu :) ładny zapach to coś, co wyróżnia te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do szamponow Balea akurat podchodze z dystansem, bo z doswiadczeniawiem, ze albo sa swietne, albo tragiczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat szamponów tej marki nie mogę używać (podobnie jak innych drogeryjnych) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty Balea, choć szamponów jeszcze nie używałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy niczego z Balea ale kuszą mnie żele :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam dwa inne warianty ich szamponów i byłam nawet zadowolona są całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuszą mnie kosmetyki Balea. Musze kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze nie miałam tych kosmetyków, a w sumie sporo dobrych recenzji już czytałam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka