Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 23 października 2017

ORGANIC SHOP- tonizujący żel pod prysznic

W dzisiejszym poście zapraszam Was na recenzje żelu pod prysznic z Organic Shop.

Od producenta:
Tonizujący żel pod prysznic Brazylijskie jagody Acai pobudzi na cały dzień, a skórze da niesamowitą elastyczność i świeżość. Żel pod prysznic Na bazie organicznego ekstraktu kawy, jagód Acai i witaminy C delikatnie oczyszcza skórę i neutralizuje wysuszające działanie twardej wody. Tonizuje skórę, pozostawia delikatną, ożywczą nutę świeżości. Na skutek kontaktu z wodą tworzy obfitą pianę o subtelnym zapachu.
Skład:
Opakowanie:
Żel znajduje się w plastikowej butelce z pompką o pojemności 280 ml. Według mnie pompka to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ z łatwością można dozowac odpowiednią ilość kosmetyku. 
Jego cena to około 9 zł. 
Konsystencja/ Zapach:
Żel ma gęstą konsystencję, łatwo się wydobywa  za pomocą pompki.
Ma bardzo świezy zapach, który niestety bardzo szybko się ulatnia i nie pozostaje na skórze. 
Moja opinia:
Jest to kolejny produkt Organic Shop, który tak dobrze spisał się u mnie. Miałam okazje testować również peelingi oraz musy i kremy do ciała. Pierwsze co zachwyciło mnie  w tym żelu to właśnie jego opakowanie  z pomką, które jest bardzo wygodne. Żel dobrze rozprowadza się po skórze. Szybko się pieni, co bardzo cenię sobie w tego typu produktach. Żel dobrze domywa skórę, nie wysuszając jej. Sprawia, że staje się miękka. Oczywiście w okresie , gdy jest bardziej przesuszona nie zastąpi nam balsamu.
Produkt nie podrażnia ani nie uczula skóry. 

Podsumowując, Z pewnością jest to produkt do którego będę wracać. I chętnie wypróbuję również inne wersje zapachowe. 

15 komentarzy :

  1. Miałam inną wersję i tez była super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem wwersję z lotosem - pięknie pachniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt, choć nie stosowałam. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O to widzisz dziś u kogoś czytałam że ta wersja jest okropna :P w sumie ja lubię ich produkty (peelingi to moja miłość ) żel natomiast nie miałam dawno.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jeszcze ich żeli nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że byłby dla mnie wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem zapachu. Fajne opakowanie z pompką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam inną wersję, ale jakoś się z nim nie polubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Żelu z tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej marki miałam tylko produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam inną wersje zapachową która nie do końca mnie przekonała. Mam zamiar też popróbować inne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, chyba mogłyby mi zastąpić wiele marek :) Żel pod prysznic też mam - obecnie z algami :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka