Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 16 marca 2018

JANTAR- szampon z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych

Kosmetyki Jantara bardzo dobrze się u mnie spisują. Najlepiej wcierki a ostatnio bardzo mile zaskoczyła mnie kuracja na gorąco. Dlatego postanowiłam sięgnąć również po ich szampon. Jak się sprawdził? Zapraszam do recenzji. 

Od producenta:

Opakowanie:
Szampon zamknięty został w plastikowej butelce o pojemności 300 ml. Według mnie butelka jest bardzo wygodna i poręczna. 
Cena szamponu to około 8 zł. 

Konsystencja/Zapach:
Szampon ma dosyć gęstą konsystencję. Dobrze rozprowadza się po włosach. Bardzo dobrze się pieni, co jest dla mnie bardzo dużym atutem każdego szamponu. 
Zapach jest charakterystyczny dla produktów Jantara. Ja lubię ten zapach

Moja opinia:
Szampon polecany jest do włosów suchych i łamliwych, który ma za zadanie wzmocnić włosy i chronić je przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Szampon świetnie  oczyszcza włosy z brudu i zanieczyszczeń, radzi sobie z domywaniem oleji. Nawet tych, które mają gęstą i ciężką konsystencję. Sprawia, że włosy są odbite od nasady, puszyste i gładkie, a nie matowe. Ponadto włosy bardzo dobrze sie rozczesują, nie są splątane. 
Nie wywołuje łupieżu, podrażnień, ani uczuleń.


Podsumowując, szampon bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Będę do niego wracać w przyszłości. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka