Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 21 marca 2018

LIRENE- witaminowa maska ultra nawilżajaca

Po zimie moja skóra potrzebuje dużej dawki nawilżenia. Wiatr, mróz działają na nią szczególnie niekorzystnie. Dlatego w trakcie zimy i po staram się jej dostarczaj dużej dawki nawilżenia. Dzisiaj zapraszam Was na recenzje witaminowej maski ultranwilżającej od Lirene. 

Od producenta:
Skład:
 Opakowanie:   
Maseczka znajduje się w saszetce o pojemności 8 ml. Ta pojemność wystarczyła mi na 2 użycia.
Cena maseczki to około 2 zł. 

Konsystencja/ Zapach:

Maseczka ma kremową konsystencję. Bardzo przyjemnie nakłada się na twarz, nie zastyga. 
Maseczka bardzo ładnie pachnie, słodko, nie drażniąco. 


Moja opinia:  

Według mnie jest to naprawdę bardzo fajna maseczka, której działanie jest widoczne po pierwszym użyciu. Zaraz po nałożeniu produktu na twarz czułam na skórze przyjemne jej ukojenie. Natomiast po jej zmyciu, widoczna była poprawa kondycji skóry. Cera była bardzo dobrze nawilżona i odżywiona. Rzeczywiście wyglądała na zdrowszą oraz promienną. Maseczka ładnie wyrównała koloryt skóry. Co prawda nie zauważyłam żeby poprawiła jędrność skóry czy też jej elastyczność, ale tylko dlatego, że moja skóra jest młoda i nie wymaga jeszcze takich działań. 
Maseczka nie podrażnia skóry, wręcz przeciwnie tak jak pisałam przynosi jej ukojenie. 

Podsumowując, maseczka bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. Polecam ją wypróbować.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka