Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 14 maja 2018

BIELENDA- hydro booster- żelowa maseczka ultra nawilżająca

W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam ultra nawilżającą maseczkę do twarzy z serii Jelly mask. 

Od producenta:

 Skład:

Konsystencja/Zapach:
Konsystencja maseczki jest żelowa, lekko pomarańczowa. Nie zastyga na twarzy.
Zapach jest bardzo świeży, energetyczny.


Moja opinia:  
Według mnie działanie maseczki jest raczej średnie. Zaraz po nałożeniu produktu na twarz, czułam na skórze przyjemne jej ukojenie. Natomiast po jej użyciu, szczerze powiedziawszy nie widizałam różnicy. Nakładałam ją w momecnie, gdy miałam dość przesuszoną skórę, liczyłam na jej nawilżenie i zregenerowanie. A niestety troche sie zawiodłam.Maseczka wykazała neutralne działanie na moją skórę- ani pozytywne ani negatywne. 


Jedynie moment jej noszenia na skórze był przyjemny

Podsumowując, maseczka nie wykazała żadnego działania na mojej skórze. Więcej po nią nie sięgnę. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka