Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 27 maja 2018

PRINTU- fotoksiążką, czyli idelany pomysł na prezent!!!

W dzisiejszym wpisie chciałam podzielić się  z Wami fotoksiążką, którą stworzyłam wraz ze stroną PRINTU. 

Zamówienie na fotoksiążkę zrobiłam na stronie PRINTU, gdzie proces projektowania, wyboru szablonów przebiegł bardzo prosto.
Szczerze powiedziawszy próbowałam kiedyś stworzyć taką fotoksiążkę na innej stronie, jednak gdy przyszedł etap wyboru i wklejania zdjeć program zacinał się. Tutaj to wszystko przebiegło bardzo łatwo. 
Wielkim plusem okazało się dla mnie to, że gdy już wybrałam szablon, który mnie interesował po skończonej pracy mogłam dopasować kolorystykę z innego szablonu. 


Wydrukowane zdjęcia są czytelne, przejrzyste. Miałam obawę co do tych dużych zdjęć, czy nie wyjdą rozmazane, ale wyglądają naprawdę bardzo dobrze. 



Myślę, że fotoksiążka okaże się idealnym prezentem dla moich rodziców. Co prawda na dzie mamy już coś mam, dlatego fotoksiążka to będzie prezent na dzień ojca. Już nie mogę się doczekać kiedy im ją wręczę. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka