Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 4 czerwca 2019

PERFECTA Fenomen C- witaminowy krem-kompres do rąk i paznokci

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję witaminowego kremu- kompresu  do rąk i paznokci z serii Fenomen. Nie miałam okazji używać jeszcze kosmetyków z tej serii i mój wybór padł własnie na krem do rąk jako pierwszy. Jak się sprawdził? Zapraszam do lektury. 

Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Krem znajduje się w różowej tubce z białymi napisami, zamykanej na zatrzask. Bardzo łatwo wydobywa się z niej krem. Pojemność to 80 ml, a cena około 9 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Krem jest białego żółtego, ma dość gęstą konsystencję, ale łatwo się go rozsmarowuje. Pozostawia na skórze delikatny film, który szybko znika. 
Zapach jest delikatny, trochę słodki ale bardzo przyjemny.


Moja opinia:
Krem rzeczywiście doskonale odżywia skórę rąk. Zaraz po jego aplikacji jest ona miękka, gładka i nawilżona. Efekt ten utrzymuje się dość długo. Skóra moich dłoni nie jest mocno przesuszona, dlatego dla mnie nawilżenie, które daje krem jest wystarczające. Nawet zimą, gdy dłonie narażone są na działanie zimnego wiatru czy mrozu, przez co skóra staje spierzchnięta działanie kremu pozwoliło ją ukoić i zregenerować.  Krem ten jest dedykowany osobom, które posiadają suchą i wrażliwą skórą i myślę, że działaniem kremu byłyby usatysfakcjonowane. Ponadto zauważyłam, że krem dobrze radzi sobie ze skórkami wokół paznokci, dobrze je nawilża dzięki czemu szybciej znikają i rzadziej się pojawiają. 

Podsumowując,  Jestem bardzo zadowolona z działania kremu. Nie dość, że dobrze nawilża skórę rąk to świetnie radzi sobie ze skórkami wokół paznokci. 

10 komentarzy :

  1. Interesting post dear! thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam spore problemy z dłońmi i ratuję się maścią z witaminą A, ale ten krem też ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że krem odżywia skórę. To mnie na pewno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremu do rąk z Perfecty nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii znałam tylko kosmetyki do twarzy. Nie wiedziałam, że jest też krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz pierwszy słyszę o tym kremie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy krem, nie słyszałam o nim wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za fajną recenzję. Seria tego kremu wydaje się bardzo fajna. Ja lubię bardzo kosmetyki z witaminą C. Muszę niebawem zakupić ten krem, może poprawi stan mojej skóry na rękach. Dowiedziałam się przez przypadek, że Perfecta ma więcej kosmetyków z witaminą C, np. perfecta-kosmetyki.pl/perfecta-spa-peelingi-cukrowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. "
    A shout out from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Spa And Massage Services In Downtown Singapore

    2.Top 10 Best Rojak in Singapore

    3.Top 10 Best Carrot Cake in Singapore

    4.Top 10 Best Economical Fried Bee Hoon In Singapore

    5.Top 10 Spa And Massage Services In North-Eastern Singapore"

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka