Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 12 lutego 2019

Your natural side- Różowa 100% naturalna glinka

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję glinki różowej, najdelikatniejszej spośród glinek. Glinka doskonale nadaje się do skóry wrażliwej i choć ja ma skórę tłustą i trądzikową to pomyślałam, że w momentach kiedy jest przesuszona będzie się dobrze sprawdzać.

Od producenta:
Opakowanie:
Glinka zamknięta została w wygodnym, plastikowym słoiczku. Produkt bardzo łatwo się z niego wyjmuje np za pomocą plastikowej łyżeczki. 
Konsystencja/ Zapach:
Glinka ku mojemu zdziwieniu ma żółtawy odcień, Taki też jest po rozmieszaniu glinki z wodą. Konsystencja glinki jest  miałka i drobna, dzięki czemu rozrobiona z wodą dobrze rozprowadza się po skórze. 
Glinka jest bezwonna.

Moja opinia:
Ja moją glinkę rozprowadzałam z ciepłą wodą w stosunku 1:1. Dodawałam do niej różne oleje: np olej ryżowy czy z pestek winogron. Tak  przygotowaną maskę  nakładałam na skórę twarzy na czas od 15 do 20 minut po czym zmywałam letnią wodą. Po zmyciu glinki  skóra twarzy była lekko napięta,odświeżona i wygładzonaNie mylić napięcia ze ściągnięciem. ;) Używałam jej głównie wtedy, gdy moja skóra była strasznie wysuszona po stosowaniu Atredermu i nie chciałam jej katować wysuszającą glinką zieloną czy czarną. Wtedy ta glinka wyrównywała koloryt skóry, sprawiła, że nie była ona już tak czerwona. Czuć, że ta glinka jest łagodniejsza od innych testowanych przeze mnie ;)

Podsumowując, Na pewno będę nadal używać tej glinki, ponieważ efekty, które daje są naprawdę widoczne i przede wszystkim łagodne. Polecić ją mogę osobom, które mają nieco wrażliwszą cerę i nie chcą zbyt mocnego działania kosmetyku.

11 komentarzy :

  1. Muszę przetestować. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowej glinki jeszcze nie miałam.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiłam ten rodzaj glinki, choć miałam innej marki. Od nich na razie tylko białą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio chętniej sięgam po maski w płachcie - ale to tylko z wygody i braku czasu.
    Ale przepadam za glinkami - świetnie sie u mnie sprawdzały do tej pory - szczególnie zielona. Różowej wydaje mi się, że jeszcze nie miałam - trzeba to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelkiego rodzaju glinki. Stale z nich korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna, że pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam glinki. Muszę się zapatrzyć, ponieważ mi się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uzywalam tego rodzaju glinki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Glinka ku mojemu zdziwieniu ma żółtawy odcień, Taki też jest po rozmieszaniu glinki z wodą. Konsystencja glinki jest miałka i drobna, dzięki czemu rozrobiona z wodą dobrze rozprowadza się po skórze. shawl , silver shawl , gold shawl , navy shawl , woolen shawl , evening shawl , silk shawl , bridal shawl , ladies shawl , chiffon shawl

    OdpowiedzUsuń
  10. "
    A shout out from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Spa And Massage Services In Downtown Singapore

    2.Top 10 Best Rojak in Singapore

    3.Top 10 Best Carrot Cake in Singapore

    4.Top 10 Best Economical Fried Bee Hoon In Singapore

    5.Top 10 Spa And Massage Services In North-Eastern Singapore"

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka