Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 12 września 2019

L'biotica- chłodzące płatki pod oczy

Zapraszam Was dzisiaj na szybką recenzję chłodzących płatków pod oczy L'biotica. 

Od producenta
Skład:
Opakowanie:
Dwa chłodzące płatki pod oczy zamknięte zostały w papierowym opakowaniu, na którym umieszczone są wszystkie ważne informacje. Dodatkowo zabezpieczone są specjalną folią ochronną. 
Cena płatków to około 6 zł. 
Konsystencja/Zapach:
Płatki wykonane są żelowego materiału, są bardzo wilgotne.  Są dosyć grube, dobrze trzymają się skóry. Jednak trzeba się trochę napracować, żeby dobrze dopasować je do linii oka. 
Płatki mają bardzo, bardzo delikatny zapach. 


Moja opinia:
Zgodnie z zaleceniami producenta, przed nałożeniem płatków wstawiam je na jakiś czas do lodówki. Jest to idealne rozwiązanie i wtedy płatki dosyć dobrze się spisują jeśli chodzi o likwidowanie opuchlizny pod oczami. Płatki bardzo dobrze chłodzą, bardzo szybko przynoszą  ulgę, napinają skórę i likwidują zmęczenie.  Skórą rzeczywiście wygląda bardzo zdrowo i promiennie. Jedynym minusem tych płatków jest to, że efekt ten jest dosyć krótkotrwały. 

Podsumowując, Ogólnie z płatkami bardzo się polubiłam. Nie dość, że dają efekty wizualane to jeszcze przyjemnie relaksują. Będę do nich wracać. 

13 komentarzy :

  1. Ja je zawsze chowałem do lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są, gdy zastosuje się przed wielkim wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie korzystałam z takich płatków. Posiłkuję się masażerem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych płatków nie miałam jeszcze.
    Ostatnio mało sięgałam po takie produkty, ale może warto wrócić do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie zastosować takie płatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z lodówki najlepsze :). Ogólnie mam wrażenie, że kiedyś już je miałam, ale nie jestem pewna. U mnie ogólnie prawie zawsze tego typu płatki dają krótkotrwały efekt i często mam wrażenie, że jest to bardziej zasługa trzymania w lodówce, niż samych płatków :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie testowałam takich płatków

    OdpowiedzUsuń
  8. Tych konkretnych płatków nie znam, ale lubię ogólnie tego typu pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych płatków pod oczy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Są świetne! Mialam je kiedyś przed jakimś weselem i niesamowicie odprężają. Dziwne, ale serio - wystarczy im nawet pół godziny w lodówce, a uczucie po zaaplikowaniu je pod oczy taaaaak relaksuje, że aż miło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę o nich pamiętać w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa chłodzące płatki pod oczy zamknięte zostały w papierowym opakowaniu, na którym umieszczone są wszystkie ważne informacje. Dodatkowo zabezpieczone są specjalną folią ochronną. wholesale shawls , wholesale pashmina , pashmina shawl wholesale , pashminas in bulk , wholesale scarves in bulk , wholesale scarf suppliers , chiffon scarves wholesale , wholesale prayer shawls , velvet shawls wholesale , velvet shawl

    OdpowiedzUsuń
  13. "
    A shout out from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Spa And Massage Services In Downtown Singapore

    2.Top 10 Best Rojak in Singapore

    3.Top 10 Best Carrot Cake in Singapore

    4.Top 10 Best Economical Fried Bee Hoon In Singapore

    5.Top 10 Spa And Massage Services In North-Eastern Singapore"

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka