Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 17 października 2019

Biochemia urody- hydrolat z kwiatu kocanki EKO

Cześć :) W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przedstwić moje ulubieńc ostatnich miesięcy, a mianowice hydrolat z kwiatu kocanki. Zapraszam ;)




Od producenta:
W kosmetyce kwiat kocanki spotykany jest przede wszystkim w formie olejku eterycznego oraz hydrolatu. Olejek eteryczny z helichrysum italicum należy do grupy najdroższych olejków. Hydrolat z kwiatu kocanki jest rzadko spotykanym i trudnym do zdobycia rodzajem hydrolatu, który stanowi bardziej przystępną opcję w stosunku do olejku eterycznego. Jako składnik kosmetyczny, kocanka nie jest zbyt popularna w Polsce, jest to natomiast nieodzowny składnik, który powinna wypróbować każda osoba mająca problem z naczynkami.
Po więcej odsyłam Waa na stronę producenta. 


Opakowanie:
Hydrolat zamknięty został w butelce wykonanej z ciemnego plastiku o pojemności 305 ml. Butelka ma dość duzy otwór, ale nie przeszkadza mi to, bo i tak zawsze aplikuję hydrolat na wacik. 
Cena to 28.90 zł na stronie Biochemia Urody.

Konsystencja/Zapach:

Hydrolat ma wodnistą konsystencję, ma lekko żółtawy kolor. 
Hydrolat ma bardzo charakterystyczny i dość mocny zapach, nawet ciężko migo określić. Niektórym pachnie wędzonym mięsem. Dla mnie nie, ale na pewno nie jest to zapach, który mi przeszkadza. 

Moja opinia:

Hydrolat używałam w formie toniku, czyli po każdym umyciu twarzy. Świetnie koi skórę, uspokaja ją oraz zmniejsza zaczerwienienia. Widocznie obkurcza naczynia krwionośne. Zawsze po umyciu moja twarz jest zaczerwieniona, Hydrolat  widocznie zmniejsza ten efekt.  Poprawia również nawilżenie. Świetnie sprawdził się w upalne dni. Dobrze chłodził i zmniejszał zaczerwienienia powstające w wyniku wysiłku fizycznego czy też działania słońca.  Dodatkowo zauważyłam, że wszelkie krostki, zwłaszcza te, które wycisnęłam szybciej się goiły dzięki hydrolatowi.  
Hydrolat delikatnie rozjaśnia przebarwienia,dzięki czemu skóra ma ładniejszy koloryt.

Podsumowując,bardzo polubiłam działanie hydrolatu i na pewno pozostanie ze mną na dłużej. ;)


8 komentarzy :

  1. Nie słyszałam o nim wcześniej. Chętnie wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hydrolaty i często kupuję nowe, ale z kocanki jeszcze nie miałam, ale to zdecydowanie kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na Biochemii Urody jeszcze przed założeniem bloga zamawiałam regularnie. muszę znów poszperać w tym fantastycznym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam się ostatnio z hydrolatami, ale z kocanki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hydrolat używałam w formie toniku, czyli po każdym umyciu twarzy. Świetnie koi skórę, uspokaja ją oraz zmniejsza zaczerwienienia. Widocznie obkurcza naczynia krwionośne. Zawsze po umyciu moja twarz jest zaczerwieniona, Hydrolat widocznie zmniejsza ten efekt. Poprawia również nawilżenie. Świetnie sprawdził się w upalne dni. Dobrze chłodził i zmniejszał zaczerwienienia powstające w wyniku wysiłku fizycznego czy też działania słońca. Dodatkowo zauważyłam, że wszelkie krostki, zwłaszcza te, które wycisnęłam szybciej się goiły dzięki hydrolatowi. shawls for dresses , shawls for women , shawls for sale , black shawl , white shawl , shawl , silver shawl , gold shawl , navy shawl , woolen shawl

    OdpowiedzUsuń
  6. "We enjoyed the read and we are also adding to the collection.

    We are from Tropika Club Magazine
    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please visit Tropika Club now.

    Some of the articles at Tropika Club Magazine would be:

    1. Best Korean BBQ Buffet in Singapore [2020 Edition]

    2. Your Top 10 Places for Brows and Lashes in Downtown Singapore [2020 Edition]

    3. How To Stop And Reduce Hair Loss [Part 1]

    4. How to Care for Your Hair Between Salon Visits

    5. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes? "

    OdpowiedzUsuń
  7. "
    A shout out from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Spa And Massage Services In Downtown Singapore

    2.Top 10 Best Rojak in Singapore

    3.Top 10 Best Carrot Cake in Singapore

    4.Top 10 Best Economical Fried Bee Hoon In Singapore

    5.Top 10 Spa And Massage Services In North-Eastern Singapore"

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka