środa, 12 listopada 2014

Sport, sport, sport !

Bycie ładnym to nie tylko ładna i gładka cera, lśniace włosy czy zadbane paznokcie., . To  wszytko nam nie pomoże jeśli nie będziemy czuć się świetnie w swoim ciele, Jeśli nie pokochamy go.





Od prawie dwóch lat, bardzo  regularnie ćwiczę. Chociaż nigdy nie nie uważałam się za  grubą osobę, to w  efekcie wielkiego boomu na Ewe Chodakowska, zaczęłam ćwiczyć i ja. Mój pierwszy trening to  Skalpel. Wytrzymałam 19 minut. Nie sądziłam wtedy, że  kolejnego dnia  spróbuję jeszcze raz i jeszcze raz .... aż  w końcu po okolo miesiącu, zrozumiałam, że  moja sylwetka nigdy  nie była idealna. Zaczęłam zauważać, lekko obwisły brzuszek, płaską pupę, zbyt duze ramiona . Wlasnie wtedy zaczęłam ćwiczyć "naprawde", czułam każdy trening w kościach. Do  treningów dodawałam 10 minutowe filmiki np. Mel B brzuch, pośladki. Potem porzuciłam skalpel na treningi cardio, interwałowe, by pózniej bez zadyszki przejść do zrobienia Killera Czy Turbo Spalania.

Skalpel: 


KILLER:



Turbo spalanie: 







Extra Figura:




Pośladki:








Brzuch:














Największe efekty  Największe efekty w postaci zarysowanych mięśni brzucha i lekko odstającej pupy zauważyłam po Killerze i dodatków- Izabela Tyszka i Mel (treningi brzucha) Oraz Kim Kardashian pracy Butt (ćwiczenia na pośladki)


Wy uprawiacie sport? Jakie są  Wasze ulubione treningi? 



26 komentarzy :

  1. Ja muszę się wziąć za jakiś skalpel czy coś, bo się zapuściłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wrześniu podajże ćwiczyłam z 2 tygodnie z Tiffany, takie krótkie filmiki robiłam x2 dziennie ;) Fajnie się bawiłam przy tym, więc mam nadzieję, że z innymi będzie równie fajnie :D

      Usuń
    2. Ćwiczyłam z Tiffany, ale jakoś nie przypadły mi za bardzo do gustu :)

      Usuń
  2. Ja przez wakacje ćwiczyłam z Mel B, teraz nie mam zbyt dużo czasu na ćwiczenia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. trzy razy podchodziłam do scalpela, właśnie przypomnialaś mi tym postem że czas się wziąć do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja się straszliwie zapuściłam, muszę się wziąć za siebie, Najłatwiej przychodzi mi bieganie i basen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię treningi Ewy :) Moim ulubionym jest Turbo Spalanie ;)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Treningi Ewy faktycznie dają popalić i są efekty.. niestety po dłuższym czasie ćwiczenia z nią zaczęły mnie nudzić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, killer przynosi spektakularne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz wytrzymałam z Chodakowską kawalątko tylko ;p a wydawało się takie proste i lajtowe. Potem było co raz lepiej, obecnie się rozleniwiłam i nie robię nic, hahaha :D

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że regularnie ćwiczysz :) Ja przez 6 lat każdego dnia ćwiczyłam regularnie, przestałam pół roku temu ze względów zdrowotnych, ale na szczęście już powoli wracam do sportu. Jeżdżę konno - nie tylko ulubiony sport, ale też miłość do zwierząt. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. własnie zaczęłam ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem na etapie - jutro zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę u siebie przybywające kilogramy, ale biorę się za nie i również ćwiczę z yt. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba od czerwca nie ćwiczyłam, lubię skalpele Ewy, 10-minutówki z Mel B, ćwiczenia na talię z Tiffany Rothe :)
    Ostatnio przerzuciłam się na godzinne, szybki spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cwicze z chodakowska speed effect oraz 30minutowy trenign brzucha i posladkow z yt :) POlecam no i oczywiscie przed i po joga:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ćwiczyłam z Mel B, teraz mam mniej czasu (studia), właściwie tylko weekendy są moje..

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem właśnie po treningu z Mel B <3
    Mam baaardzo słabą kondycję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam energie Mel B


    co powiesz na wzajemną obserwację ?
    www.estiine.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ćwiczyć z Mel B. ale niestety nie jestem regularna. ;(
    Chyba czas to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się muszę zabrać za treningi bo lato niedługo :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ćwiczenia są bardzo ważnie. Mam tutaj nie tylko na uwadze zrzucenie zbędnych kilogramów, ale przede wszystkim dobre samopoczucie, które można osiągnąć dzięki aktywności fizycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sport to zdrowie, dlatego też co roku wysyłam dzieci na obóz windsurfingowy dla młodzieży szkolnej z którego są bardzo zadowoleni i z chęcią się wybierają. Co prawda nie jest to typowy wypoczynek, ale trzeba dostosować wypoczynek indywidualnie do każdego dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zaczęłam od kilku dni chodzić na naukę tenisa. Zawsze o tym marzyłam i w końcu znalazłam czas na trochę ruchu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Po wielu latach regularnych treningów tenisa na lokalnych halach sportowych nie wyobrażam sobie życia bez aktywności fizycznej. Uczucie po takim wysiłku jest nie do opisania :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka