Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 1 maja 2015

Włosowa aktualizacja- kwiecień



Szampony
Moim ulubionym od długiego czas jest Green Pharmacy- pokrzywa zwyczajna. Stosuję go zamiennie z szamponem z Kallosa- Silk
Maski
Dalej jestem wierna Kallosom. Moje maski to- Kallos Silk, Kallos Banana 
Maski nakładam najczęściej na 20-30 minut przed myciem, zawijam włosy w koczek, a następnie owijam folią i ręcznikiem.
Silikonowe serum do końcówek:
Końcówki zabezpieczam silikonowym serum po każdym myciu. Najczęściej jest to Bioelixre, Argan Oil. 
Olejowanie:
Olejuję włosy 2 razy w tygodniu- olejem lnianym i kokosowym. Na końcówki nakładam naftę kosmetyczną. 
Wcierki:
W kwietniu wróciłam do swojej ulubionej wcierki z Jantara.  
Suplementacja:
Kontynuuję suplementację Humavitem z marca. 

43 komentarze :

  1. Ale Ci się przepięknie błyszczą! Wyglądają cudnie i zdrowo. Zazdroszczę :)
    PS. Też mam Kallos Banana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny połysk włosów :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają, też olejuję lnianym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ;))

    Zachęcam do udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko.. Jakie piękne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włoski wyglądają super :) Ja ze swoimi nie umiem dojść do ładu i chyba się poddaję pomału.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, długie i zadbane włoski ;) Używam wcierki z Jantara ;), u mnie niestety olej kokosowy się nie sprawdził i wypadały mi po nim włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz piękne włosy, zazdroszczę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne włosy, muszę wypróbować Jantar bo leży i czeka już chyba rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja piję pokrzywę od kilku lat i polecam szklankę dziennie. Bardzo pomogła mi w kwestii włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne włosy :) ja również mam zamiar stosować w tym miesiacu wcierke Jantar, oby się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy. Tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeja ale lśnią ! Nawet bez lampy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Nie :) W czerwcu będę podcinać końcówki :)

      Usuń
  17. u mnie kokos się nie sprawdza , muszę wypróbować lnianego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor i bardzo ładnie się błyszczą! :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz niesamowicie zadbane włosy :) Nie korciło Cię nigdy, aby je zafarbować i po prostu zmienić kolorek? :)
    Dużo osób chwali tę wcierkę z Jantara, obowiązkowo muszę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczne włoski :) muszę się w końcu skusić na maskę z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jak ja Ci zazdroszczę tych włosków...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz piękne, gładkie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No proszę proszę Kallos ma szampony... często widzę te maski giganty:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie błyszczą, oczu oderwać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Od zawsze marzą mi się takie długie i co najważniejsze proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz piękne włosy !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Błysk na włosach masz bardzo fajny :) Ja zawsze mogłam się nim pochwalić a po ostatniej zimie zadziało się coś niedobrego i znów o niego walczę. Super długość. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz przecudowne włosy, jestem nimi zachwycona, marzę o takiej długości <3

    OdpowiedzUsuń
  29. wow! masz śliczne włosy :) zazdroszczę długości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz przecudne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne włosy ! Cudowny blask :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękne włosy <3 Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać że te oleje ci służą. Piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka