Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 10 marca 2017

LIRENE Shiny Touch- mineralny bronzer z różem, modelujący owal twarzy

W dzisiejszym poście przedstawię Wam mojego nowego ulubieńca do modelowania twarzy. Jest nim mineralny bronzer z różem od Lirene z serii ShinyToch. 

Od producenta:
Opakowanie:
Kosmetyk zamknięty jest w okrągłym opakowaniu zamykanym na klik. Nie ma mowy o tym, żeby bronzer otworzył się sam np. w torebce. Opakowanie wydaje się bardzo solidne. Mam go już ok. 3 tygodnie i póki co nic się nie uszczerbało. Widzę jedynie kilka zarysowań.  Jego zawartość to 9g. Kosztuje ok. 23 zł. 
Zapach:
Struktura kosmetyku jest tłoczona. Produkt podzielony jest dwie częście- bronzera i różu. Przy czym część bronzera jest trochę większa. Pigmentacja zarówno różu i bronzera jest bardzo dobra. Bronzer i róż są w dwóch odcieniach. Jeden z nich jest z delikatnymi drobinkami, drugi bardziej matowy, satynowy.  Zapach jest bardzo przyjemny. Miło aplikuje się go na skórę. 
Moja opinia:
Kosmetyk ten jest bardzo przyjemny w użyciu, Nakładam do delikatnie ściętym pędzlem i do uzyskania porządanego przeze mnie efektu wystarczą mi dosłownie dwa muśnięcia. Najczęściej mieszam ze sobą oba kolory.  Nie lubię, gdy mam za dużo różu czy bronzera na twarzy, bo mam wtedy wrażenia, że mam plamy. Wydaje mi się, że dla osób początkujących, dopiero rozpoczynających przygodę z różem i bronzerem ( czyli dla osób takich jak ja) ten kosmetyk będzie odpowiedni, bo żeby kolorek pojawił się na skórze trzeba trochę się namachać pędzlem. 
Podsumowując, Róż z bronzerem z Lirene daje bardzo ładny, naturalny efekt, który w pełni mnie zadowala. Skóra po nałożeniu kosmetyku wyglada bardzo zdrowo i promiennie. 

36 komentarzy :

  1. śliczny ten bronzer - róż :-) mam ich puder mineralny i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się nimi zachwycam owym pudrem:) ale tego jeszcze nei capnęłam póki ci:)

      Usuń
  2. Lubię ten bronzer, chociaż szkoda, że nie jest t produkt mineralny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem szczerze że bardzo kusząco się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, ale jakoś niespecjalnie używałam, więc oddałam go siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam w sklepie! :) Uwielbiam naturalny efekt, więc może i spodobałby mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd ma bardzo fajny, ale ja jak kupię róż czy bronzer to wieki go używam więc kolejny do kolekcji to nie najlepszy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co pamiętam ma drobinki i ja jakoś nie bardzo je lubię na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łaaaał :D zachęcająco wygląda! :D z chęcia bym przygarneła to cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ich rozświetlacz i puder, byłam zadowolona, ale tego bronzery jakoś ciągle unikam 😜

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam ich produktów do makijażu

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ten produkt w drogerii, ale wydaje mi się, że miał on drobinki a mi to tak średnio odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe połączenie bronzera i rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro efekt naturalny, to pewnie by mi się spodobał;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiałabym wypróbować by się do niego przekonać lub też nie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam puder matujący z tej serii Lirene, jest po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ten bronzer, daje bardzo ładny efekt, subtelny i nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo o tym produkcie czytałam, sama jeszcze go nie nabyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja bym go też jako cień dała;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ pięknie się prezentuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej mi się podoba te wytłoczenie bronzera jak i jego kolory :) Przyciąga oko

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkt bardzo fajnie się prezentuje. Chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pasowałby mi, jest piękny, zarówno róż jak i bronzer

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam taki rozświetlacz, jest całkiem fajny :) Różu i bronzera nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. takie odcienie raczej by do mnie nie pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda fajnie,ciekawe czy do mojej karnacji pasowałby:>)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda super :) Przyjrzę mu się bliżej... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ ładnie wygląda :) Ja rzadko sięgam po bronzery ale za to uwielbiam róże :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka