Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Testuję z Marizą- Krem Nagietek i Awokado

Jakiś czas temu na blogu byCarol udało mi się wygrać zestaw kosmetyków z Marizy.
A co udało mi się wygrać?
- Nagietek, krem wygładzajacy,
- Krem do stóp, Active care
- Lakier do paznokci, Mariza Selective
- Lakier do paznokci, Mariza Care & Colour
- Awokado, krem nawilżajacy
- cień do powiek, Mariza Brilliant

Po ponad miesiącu testowania przyszedł czas na pierwsze recenzje:
Na pierwszy ogień idą dwa kremy : Nagietek, krem wygładzający i  Awokado, krem nawilżajacy.

Krem wygładzajacy, Nagietek


Od producenta:
Krem z ekstraktem z kwiatu nagietka lekarskiego bogaty we flawonoidy i karotenoidy, posiada doskonałe właściwości kojące i łagodzące podrażnienia. Intensywnie nawilża i regeneruje skórę, przywracając jej gładkość, miękkość i elastyczność.
Sposób użycia: krem nanieść na oczyszczoną skórę i delikatnie wmasować

Opakowanie:
Krem zamknięty jest w małym poręcznym słoiczku, o pojemność 50 ml. Nakrętka jest dużej grubości i łatwo ją odkręcić. Wydobycie kremu nie stanowi żadnego problemu. 

Konsystencja/ Zapach:
Krem jest dosyć gęsty. Niestety to dla mnie minus, wolę lżejsze konsystencje. 
Zapach jest delikatny i bardzo przyjemny. 
Moja opinia: 
Krem ten stosowałam na noc, nanosiłam go na oczyszczoną twarz. Krem bardzo dobrze sobie radził, gdy moja twarz była podrażniona i przesuszona. Uspokajał cerę, na szczęście nie zapychał, a tego obawiałam się najbardziej. 
Kremu uzywała również moja siostra, która ma cerę normalną. U niej krem spisał się lepiej. Doskonale nawilżył jej cerę, dzięki niemu pozbyła się suchych skórek wokół nosa. 

Krem nawilżajacy, Awokado

Od producenta:
Krem o lekkiej konsystencji z olejkiem awokado, bogatym w cenne składniki odżywcze. Intensywnie nawilża, wygładza i uelastycznia suchą skórę oraz przeciwdziała procesom starzenia. Wzmacnia barierę lipidową naskórka, chroniąc przed nadmierną utratą wilgoci i niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.

Opakowanie:
Jest prawie identyczne, jak wersji wygładzającej, jedyne co je różni to kolor.

Konsystencja/ Zapach:
Krem jest gęsty i zbity. Ma bardzo przyjemny zapach. Dla mnie przyjemniejszy niż wersji wygładzajacej. 




















Moja opinia:
Krem stosowałam jako bazę pod makijaz. Nie wymagam od kremu na dzień super nawilzenia. Krem ten daje lekkie, chwilowe nawilżenie. Skóra po nim jest miękka i świeża. Niestety musiałam ją mocno przypudrowac, ponieważ mimo podkładu matujacego delikatnie się świeciła.
Podobnie jak poprzednik nie zapychał cery. .

Podsumowując, oba kremy spodobały mi się,  jednak bardziej spodobała mi się wersja z nagietkiem- wygładzajaca i myślę,że to własnie do tego kremu powrócę w przyszłoszści.

50 komentarzy :

  1. nigdzie u sibie nie widziałem kosmetyków marizy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory też nigdzie się z nimi nie spotkałam.

      Usuń
    2. z tego co wiem są to kosmetyki katalogowe, jak np. avon ;)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że tylko katalogowo można zamówić te kosmetyki. :-)

      Usuń
    4. Tak, niestety mozna zamówić je tylko u konsultantek Marizy ;/

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze tych kremów ale ogólnie lubię kosmetyki Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, gdzie są dostępne stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam jeszcze produktów Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten krem z avocado mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki Marizy, całkiem dobre i w przyzwoitej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy nic z tej firmy chyba

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam nic z Marizy;) fajnie, ze jesteś na tyle zadowolona żeby wrócić do jednego z nich;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie testowałam akurat tej firmy. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają ciekawie- nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) ciekawe jeszcze tylko jakie mają składy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak narazie nie miałam kontaktu z kosmetykami Marizy.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jeśli chodzi o Marizę to uwielbiam ich pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio również trafiłam na innym blogu na wpis o ich produktach. Działają chyba katalogowo. Produkty wydają się godne uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier fioletowy mnie zainteresował :)
    Nie mam dostępu do tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tą firmą mam jeszcze niewielkie doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To fajnie, że kremy się sprawdziły :) Nie znam jednak żadnego produktu z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie spotkałam się jeszcze z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kremiki w ogóle nie dla mnie, mam cerę mieszaną ale w stronę tłustej :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej firmie, przydałby mi się jakiś dobry krem nawilżający ale 99% mnie zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tej firmy jeszcze nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że nie zapchały! Parafina w składzie niestety jest :(. Dzięki za recenzje :). Proszę o jej link na maila. Podam w podsumowaniu recenzji u siebie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam już styczność z kosmetykami Mariza :)

    OdpowiedzUsuń
  25. słyszałam o nich, ale nigdy nie miałam okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o tej firmie, ale zupełnie nie mam gdzie kupić ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O pierwszy raz słyszę o tych kremikach :D
    Jaki ten rynek kosmetyczny jest ogromny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa czy owa marka ma jakieś kremy do cery mieszanej. Myślę, że te do skóry suchej byłyby dla mnie za ciężkie, za treściwe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje wygranej. =)
    Tego kremu nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy :) fajnie, że choć jeden krem się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  32. mi chyba też by przypadł do gustu krem z nagietkiem

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam okazji jeszcze używać produktów z tej firmy, ale moja sucha skóra pewnie by się polubiła z tym nagietkowym kremem. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię kosmetyki Mariza, zwłąszcza lakiery do paznokci ;0

    OdpowiedzUsuń
  35. to dobrze że nie zapchała parafina... moja cera sie nie lubi z tym składnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  36. nigdy nie miałam nic z tej firmy ale może coś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lakierów Mariza jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie miałam nic z tej firmy, ale podoba mi się ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam kiedyś kilka kosmetyków z MARIZA - całkiem mile je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie używałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki. Fajnie, że kremy się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie używałam kosmetyków z tej marki jednak wiele słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka