Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 20 czerwca 2018

EVELINE- Expert C Rozświetlenie- metaliczna maseczka witaminowa

W dizisiejszym wpisie chciałam Was zaprosić na recenzję witaminowej maseczki 3w1 od Eveline. Wcześnej rzadko sięgałam po maseczki tej marki, ale ostatnio zaczęłam się coraz bardziej do nich przekonywać. Jak spisała sie ta metaliczna maseczka?
Zapraszam na recenzję ;)

 Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Maseczka zamknięta została w saszetce o pojemności 2 x 5ml. Dla mnie starczyła na 4 aplikacje. 
Opakowanie ma bardzo ładną szatę graficzną- dominuje kolor pomarańczowy. 
Cena maseczki to około 3zł. 

Konsystencja/Zapach:
Maseczka ma przyjemną, kremowo-żelową konsystencję. Bardzo dobrze nakłada się na twarz.  Ma ładny, metaliczny, pomarańczowy kolor. Po 10 minutach deliaktnie zastyga, ale bardzo łatwo się ją zmywa ze skóry. 
Ma przepiękny, świezy, energetyczny zapach soku multiwitamina. 

Moja opinia:
Zgodnie z obietnicami producenta maseczkę nałożyłam na skórę na około 10 minut, po czym zmyłam ją letnią wodą. Po jej użyciu skóra stała się bardzo gładka i nawilżona. Zauważyłam, że nabrała ładniejszego kolorytu, stała sie bardziej promienna. Maseczka deliktnie zwęża pory,  Dużym plusem jest również to, że nałożony na taką skórę później podkaład mineralny lepiej wygląda i lepiej się trzyma. 
Maseczka nie podrażnia skóry, nie przesusza nie ściąga.

Podsumowując, Jestem bardzo zadowolona z działania maseczki. Na pewno będę do niej jeszcze nie raz wracać. 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka