Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Ziaja- antyoksydacja, wygładzająca maseczka do twarzy

Witajcie, w dzisiejszym wpisie zapraszam Was na recenzję aktywnie wygładzającej maseczki z Ziai.


Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Maseczka znajduje się w saszetce o pojemności 7 ml, która starczyła mi na dwie aplikacje. 
W szacie graficznej maseczki dominuje kolor fioletowy. 
Jej cena to około 2 zł. 

Konsystencja/Zapach:
Konsystencja maseczki jest mocno kremowa, dzięki czemu bardzo dobrze rozsmarowuje się po skórze. Nie zastyga, lecz się wchłania w skórę.
Zapach maseczki bardzo mnie urzekł, jest dosyć intensywny, ale bardzo przyjemny. 

Moja opinia:
Maseczkę nałożyłam na skórę na około godzinę, po czym niewchłoniętą część usunęłam wacikiem. Co zauważyłam po dwóch aplikacjach? 
Maseczka dobrze nawilża skórę i zgodnie z obietnicami producenta delikatnie ją wygładza. Na tak przygotowanej skórze lepiej wygląda później nałożony podkład mineralny. Niestety efekt nawilżenia jest trochę krótkotrwały. 
Maseczka nie podrażnia ani nie uczula skóry. Nie spowodowała zapchania mojej problematycznej skóry. 

Podsumowując,mam mieszane uczucia co do maseczki, z jednej strony jej działania mnie satysfakcjonuje, a z drugiej szkoda, że efekt nawilżonej skóry nie utrzymuje się dłużej. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka