Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 19 listopada 2016

Zaczynamy testy- Orphica Pure serum pod oczy

Kilka dni temu otrzymałam od kuriera wyjątkową przesyłkę. Wyjątkową nie tylko dlatego, że pięknie się prezentowała, ale głównie ze względu na jej zawartość. W paczce znalazło się bowiem serum pod oczy. Do tej pory używałam jedynie zwykłych kremów pod oczy, które bardziej lub niej radziły sobie z moim głównym problemem wokół oczu jakim jest przesuszenie tych okolic. Dlatego dzisiaj, na początku kuracji kilka słów o serum pod Orphica.
Skąd na opakowaniu nazwa Relash, czyżby obie marki były ze sobą powiązane? 
Realash postanowiło ukazać nową odsłonę swojej marki i od września 2016 roku zmieniło nazwę na Orphica, która poszerza swój asortyment o kosmetyki kolorowe. 

Co o serum mówi nam producent?
Pure  to serum, dzięki któremu będziesz mogła kompleksowo zadbać o delikatną skórę pod oczami. Produkt intensywnie nawilża, świetnie odżywia i wygładza skórę. Perfekcyjnie dobrane składniki działają przeciwzmarszczkowo. Serum spłyca zmarszczki mimiczne i grawitacyjne oraz zapobiega ich pogłębianiu się. PURE poprawia także nawilżenie skóry, wzmacniając jej barierę hydrolipidową oraz chroni komórki przed działaniem wolnych rodników.
PURE intensywnie ujędrnia i regeneruje. Dzięki niemu zapomnisz o cieniach i opuchnięciach pod oczami. Serum poprawia także koloryt skóry i delikatnie ją rozświetla. Wystarczy tylko kilka kropel, aby Twoje spojrzenie nabrało blasku i świeżości!

Dzięki czemu serum Pure jest wyjątkowe?

olej abisyński - redukuje zmarszczki, poprawia kondycję skóry i pozostawia ją gładką, elastyczną oraz miękką w dotyku,
hialuronian sodu - wzmacnia barierę hydrolipidową skóry,
kolagen - pomaga utrzymać odpowiednie nawilżenie naskórka i redukuje zmarszczki,
kompleks nawilżający - w naturalny sposób wiąże wodę, asymilując ją w naskórku,
elastyna - zapobiega powstawaniu zmarszczek oraz dodaje skórze elastyczności,
wyciąg z plechy algi morskiej, ekstrakt z kwiatu pomarańczy, ekstrakt z granatu - posiadają działanie antyoksydacyjne, powstrzymują przedwczesne starzenie się skóry,
ekstrakt z kiełków krokosza barwierskiego - poprawia napięcie skóry,
witamina A - zapobiega rogowaceniu naskórka,
witamina E - działa kojąco i przeciwzapalnie,
witamina B3 - spłyca drobne zmarszczki powierzchniowe, wygładza i widocznie poprawia strukturę oraz koloryt skóry,
wyciąg ze śluzu ślimaka - działa na skórę odżywczo, ujędrniająco i przeciwzmarszczkowo,
ekstrakt z kwiatu Spilanthes Acmella - zwiększa gęstość i sprężystość skóry, działając jak naturalny lifting.
Serum otrzymałam w solidnym choć papierowym opakowaniu.Samo serum znajduje sie w buteleczce wykonanej z grubego plastiku o pojemności 15 ml, dzięki czemu aplikacja jest bardzo łatwa, nic nam się nie rozlewa.

Mam nadzieję, że po kuracji serum moja skóra pod oczami będzie bardzo dobrze nawilżona i rozświetlona. To są główne problemy mojej skóry. Zwłaszcza o tej porze oku, moja skóra choć przetłuszczająca się  to narażona na zimny wiatr reaguje przesuszeniem. 


Znacie produkty markę Orphica? Może również testujecie  serum pod oczy? Dajcie znać w komentarzach :)

41 komentarzy :

  1. U mnie sprawdziło się jeśli chodzi o nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, wygląda pięknie i chciałabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ale opakowanie ma bardzo ładne ładna szata graficzna :) I chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niedługo będzie recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ciekawa jestem jak się spiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale skład ma niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale jak widzę śluz ślimaka to od razu mam ochotę wypróbować :) A jak z ceną?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego serum ani firmy, ale coś takiego by mi sie przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawość mnie pożera!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego produktu. Pod oczy stosuję teraz Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki :)
    Ja używam kremów pod oczy różnych marek :) Z ofertą tej firmy chętnie bym się zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu. Życzę, aby dał przyjemne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi na prawdę świetnie, daj znać koniecznie jak się spisało ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie stosowałam serum pod oczy więc jestem go bardzo ciekawa ;) Miłego testowania i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę, jestem ciekawa jak się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam marki Orphica. =/ Mam nadzieję, że serum sprawdzi się u Ciebie. =)

    OdpowiedzUsuń
  19. aktualnie mam krem pod oczy ale mm warto ogladać się za innym ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. zmienili nazwe z realash na orphica i mysla, ze ludzie sie na drogie gowno natna dwa razy

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzies widziałam, ale nie czytałam opinii więc czekam na Twoją, ale zapowiada się ciekawie ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak Wasze testowanie? Ktos wypróbował ??

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłam i od 2 tygodni testuję. Na razie nic fantastycznego się nie dzieje pod oczami. Fajnie nawilża i tyle. Ale może to za krótko żeby się wypowiadać.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka