Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 18 września 2018

EVELINE- Ultra-nawilżenie, błyskawiczna maseczka wygładzająca

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na recenzję błyskawicznej, ultra-nawilżajacej maseczki od Eveline. 




Od producenta:
 Skład:
Opakowanie:
Maseczka zamknięta jest w saszetce o pojemności 7 ml. Starcza na 2 użycia. 
Jej cena to około 2,50 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Maseczka ma kremową konsystencję. Bardzo przyjemnie nakłada się na twarz. Po 10 ściągam nadmiar wacikiem, a resztę wklepuję. 
Maseczka bardzo ładnie pachnie, dość intensywnie,



Moja opinia:
Maska wystarczyła mi na 2 użycia. Zgodnie z zaleceniami producenta nałożyłam ją na około 10 minut na twarz, po czym zebrałam nadmiar nasączonym wacikiem. Maska bardzo przyjemnie odżywia skórę, sprawia, że staje się bardziej miękka. Jeśli chodzi o nawilżenie to nie zauważyłam spektakularnego efektu. 
Maska ma lekką konsystencję, więc nie trzeba obawiać się, że zapcha skórę. Ja mam skórę skłonną do tego, więc na wszelki wypadek starłam nadmiar mokrym wacikiem, zamiast zostawić za dużo produktu. Wolałam ściągnąć więcej. 


Podsumowując, maska bardzo dobrze się u mnie spisała. Wydaje się, że dla osób z bardzo suchą skórą może być być za słaba. Niemniej jednak warto ją wypróbować. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka