środa, 12 listopada 2014

Sport, sport, sport !

Bycie ładnym to nie tylko ładna i gładka cera, lśniace włosy czy zadbane paznokcie., . To  wszytko nam nie pomoże jeśli nie będziemy czuć się świetnie w swoim ciele, Jeśli nie pokochamy go.





Od prawie dwóch lat, bardzo  regularnie ćwiczę. Chociaż nigdy nie nie uważałam się za  grubą osobę, to w  efekcie wielkiego boomu na Ewe Chodakowska, zaczęłam ćwiczyć i ja. Mój pierwszy trening to  Skalpel. Wytrzymałam 19 minut. Nie sądziłam wtedy, że  kolejnego dnia  spróbuję jeszcze raz i jeszcze raz .... aż  w końcu po okolo miesiącu, zrozumiałam, że  moja sylwetka nigdy  nie była idealna. Zaczęłam zauważać, lekko obwisły brzuszek, płaską pupę, zbyt duze ramiona . Wlasnie wtedy zaczęłam ćwiczyć "naprawde", czułam każdy trening w kościach. Do  treningów dodawałam 10 minutowe filmiki np. Mel B brzuch, pośladki. Potem porzuciłam skalpel na treningi cardio, interwałowe, by pózniej bez zadyszki przejść do zrobienia Killera Czy Turbo Spalania.

Skalpel: 


KILLER:



Turbo spalanie: 







Extra Figura:




Pośladki:








Brzuch:














Największe efekty  Największe efekty w postaci zarysowanych mięśni brzucha i lekko odstającej pupy zauważyłam po Killerze i dodatków- Izabela Tyszka i Mel (treningi brzucha) Oraz Kim Kardashian pracy Butt (ćwiczenia na pośladki)


Wy uprawiacie sport? Jakie są  Wasze ulubione treningi? 



22 komentarze :

  1. Ja muszę się wziąć za jakiś skalpel czy coś, bo się zapuściłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wrześniu podajże ćwiczyłam z 2 tygodnie z Tiffany, takie krótkie filmiki robiłam x2 dziennie ;) Fajnie się bawiłam przy tym, więc mam nadzieję, że z innymi będzie równie fajnie :D

      Usuń
    2. Ćwiczyłam z Tiffany, ale jakoś nie przypadły mi za bardzo do gustu :)

      Usuń
  2. Ja przez wakacje ćwiczyłam z Mel B, teraz nie mam zbyt dużo czasu na ćwiczenia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. trzy razy podchodziłam do scalpela, właśnie przypomnialaś mi tym postem że czas się wziąć do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja się straszliwie zapuściłam, muszę się wziąć za siebie, Najłatwiej przychodzi mi bieganie i basen :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię treningi Ewy :) Moim ulubionym jest Turbo Spalanie ;)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Treningi Ewy faktycznie dają popalić i są efekty.. niestety po dłuższym czasie ćwiczenia z nią zaczęły mnie nudzić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, killer przynosi spektakularne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz wytrzymałam z Chodakowską kawalątko tylko ;p a wydawało się takie proste i lajtowe. Potem było co raz lepiej, obecnie się rozleniwiłam i nie robię nic, hahaha :D

    ____________
    a Ty? bierzesz już udział w rozdaniu? :)

    http://wyprobuj.blogspot.com/2014/10/konkurs-wygraj-bon-o-wartosci-100-do.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że regularnie ćwiczysz :) Ja przez 6 lat każdego dnia ćwiczyłam regularnie, przestałam pół roku temu ze względów zdrowotnych, ale na szczęście już powoli wracam do sportu. Jeżdżę konno - nie tylko ulubiony sport, ale też miłość do zwierząt. Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. własnie zaczęłam ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem na etapie - jutro zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę u siebie przybywające kilogramy, ale biorę się za nie i również ćwiczę z yt. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba od czerwca nie ćwiczyłam, lubię skalpele Ewy, 10-minutówki z Mel B, ćwiczenia na talię z Tiffany Rothe :)
    Ostatnio przerzuciłam się na godzinne, szybki spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cwicze z chodakowska speed effect oraz 30minutowy trenign brzucha i posladkow z yt :) POlecam no i oczywiscie przed i po joga:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ćwiczyłam z Mel B, teraz mam mniej czasu (studia), właściwie tylko weekendy są moje..

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem właśnie po treningu z Mel B <3
    Mam baaardzo słabą kondycję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uwielbiam energie Mel B


    co powiesz na wzajemną obserwację ?
    www.estiine.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ćwiczyć z Mel B. ale niestety nie jestem regularna. ;(
    Chyba czas to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się muszę zabrać za treningi bo lato niedługo :/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka