Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 26 lutego 2018

Kolastyna- pure&clear-aktywny krem przeciw niedoskonałościom

W dzisiejszym poście opiszę Wam nie własne, a spostrzeżenia mojej siostry na temat aktywnego kremu przeciw niedoskonałościom z Kolastyny.

 Od producenta:
 Skład:
Opakowanie:
Krem zamknięty został w wąskiej, plastikowej tubce o pojemności 40 ml. Tubka jest niesamowicie wygodna w użyciu. Łatwo wyciska się z niej odpowiednią ilość kosmetyku. 
Cena to około 14 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Krem ma bardzo lekką konsystencję, bardzo szybko się wchłania do całkowitego matu. 
Zapach kremu jest delikatny, świeży. Bardzo spodobał się mi i mojej siostrze. 
 Moja opinia:
Moja siostra w porównaniu do mnie nie ma za dużych problemów ze skórą. Od czasu do czasu wyskakują jej lekkie wypryski i po kremy przeciw niedoskonałościom sięga bardziej z ciekawości jak radzą sobie z ich likwidacją. Tak też trafił do niej ten krem. Używała go codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy. Z racji tego, że krem wchłania się do całkowitego matu idealnie nadaje się pod makijaż. 
Na samym początku krem bardzo wysuszył jej skórę. Miejscami zaczęła się łuszczyć, ale rzeczywiście zauważyła też, że wyprysków robi się trochę mniej, a te, które już istniały szybciej się goiły.  Po dłuższym czasie ustąpiło zaczerwienienie ale też działanie kremu na wypryski. Wszystko wróciło do normy. Siostra nie zauważyła by miała mniej zaskórników albo by krem miał jakikolwiek wpływ na zminimalizowanie świecenia się skóry. 

Podsumowując , Krem zdecydowanie się nie spisał i siostra a a tym bardziej ja na pewno już po niego nie sięgnę. 

3 komentarze :

  1. krem wysusza ,gdyż w składzie na drugim miejscu jest alkohol, który pomaga tylko na chwilę.. niestety;/

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty Kolastyny były jednymi z pierwszych, jakie wprowadziłam do pielęgnacji gdy byłam nastolatką. Mam sentyment, ale dawno niczego już nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka