Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 11 lutego 2018

Mineralna maska szungit- kamień ksieżycowy do włosów słabych i zniszczonych

W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam recenzję mineralnej maski do włosów szungit.

Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Maska znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 180 ml. Tubka jest bardzo elastyczna bardzo łatwo wydostaje się z niej kosmetyk. 
Jej cena to około 12 zł. 

Konsystencja/Zapach:

Maska ma przyjemną, budyniową konsystencję. Bardzo łatwo nakłada się na włosy, nie spływa z nich. Równie łatwo się ją spłukuje. 
Zapach maski jest świeży, delikatny, nie zostaje długo na włosach. 

Moja opinia:
Maskę nakładałam około 2 razy w tygodniu na wilgotne włosy na około 5 minut. Producent zaleca aby stosować ją również na skórę głowy. Ja użyłam ją około 2 razy na skórę głowy. Taka pojemność wystarczyła mi na 3 miesiące. Po jej użyciu włosy są bardzo miękkie i lekkie. Mam wrażenie, że sa bardzo dobrze oczyszczone. Maska na pewno ładnie nawilża włosy, wygładza je. Trudno mi mówić o głebszej regeneracji, ale na pewno zdecydowanie zdrowiej się prezentują. Po nałozeniu maski na skórę głowy miałam wrażenie, że włosy po wyschnięciu były lekko przetłuszczone mimo dokłądnego wypłukania. Dałam drugą szansę temu sposobowi jednak efekt się podłużył. 

Podsumowując, maska spełniła moje oczekiwania. Na pewno będę do niej wracać w przyszłości. 

13 komentarzy :

  1. juz od dawna mam ochote na cos z szungitem, ale nie dane mi bylo jeszcze nic przetesowac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, ale magicznie się zrobiło haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam tej maski, ale jest interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi fajnie, musiałabym tylko nie nakładać jej na skórę głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting beauty product. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam włosy przetłuszczające się więc nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkt, mimo, że nie słyszałam o niej wcześniej. Mega post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę tej maski, ale jeśli włosy po niej są przetłuszczone to nie jest ona dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam maseczki, a więc i ta mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  10. To przetłuszczenie włosów nie brzmi zachęcająco... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam maseczki Fratti w słoiczkach, te jeszcze nie spotkałam ale będę musiała się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie poznałam jeszcze tych kosmetyków, ale aż jestem ciekawa jakby sprawdziły się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka