Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 9 lutego 2018

Ulubieni w styczniu

Styczeń już za nami, więc dzisiaj  przychodzę do Was z ulubieńcami tego miesiąca.

1. Ulubiony kosmetyk 
Belita- Black clean- absorbująca pianka do mycia twarzy na wągry i zasórniki
Pianka  bardzo dobrze minimalizuje występowanie niespodzianek na twarzy oraz oczyszcza pory ze starszych zaskórników. Po dokładnym umyciu, cera jest porządnie oczyszczona i delikatnie zmatowiona, cała nadprodukcja sebum zostaje usunięta.  Uczucia tak dokładnie oczyszczonej skóry nie dawał mi jeszcze żaden kosmetyk. 

 2. Ulubiony zapach 
Kalvin Klein- Beauty 
Zapach jest  wyrazisty, zdecydowany. W nutach zapachowym wyraźnie czuję jaśmin, ale bardzo dobrze współgra z innymi nutami zapachowymi. Utrzymuje się bardzo długo na skórze a na ubraniu jeszcze następnego dnia czuć zapach , to samo jeśli osiadzie na włosach. Do tego ma bardzo ciekawy flakon. 
3. Ulubiona piosenka
Łejn- Mówię spadam 
Dzisiaj w  moich ulubieńcach pojawia się nietypowo coś z gatunku rap. Na utwór trafiłam przypadkiem, buszując po yt. Z tego co zdążyłam się zorientować jest to młody, początkujący raper i mam nadzieję, że na jego kanale będzie pojawiać się więcej tak ciekawych pisoenek. Posłuchajcie sami moze i Was oczeruje ten głos. :)

18 komentarzy :

  1. Pianka do mycia twarzy mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pianke moglam dzis wybrac, ale jednak wyrzucilam ja z koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę tą piankę, mam wągry na nosie, może by mi pomogła

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam żadnego z Twoich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z twoich ulubieńców, ale ciekawi mnie ta pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absorbująca pianka brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam zapach Calvin Klein Obsessed, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewiele tych ulubieńców, może w lutym będzie więcej? ;)
    Piankę mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem przez przypadek można natrafić na kawałek muzyczny, który wpada w ucho:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tą pianką mnie zaciekawiłaś, ja dla odmiany trafiłam ostatnio na żel do mycia twarzy który sprawiał uczucie niedomycia cery. Dlatego właśnie szukam czegoś takiego, co porządnie oczyści skórę !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów, ale zaciekawiła mnie pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lece czytac wiecej o tej piance, bo uwielbiam takie porzadnie oczyszczajace kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pianka do mycia twarzy wygląda interesująco. Myślę, że byłaby dobra do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A co jest w punkcie 3? ��
    Pozdro #

    OdpowiedzUsuń
  15. niuchałam ten zapach:) fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ponownie nie znam Twoich ulubiencow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pianka mnie zaciekawiła, chociaż ostatnio stawiam na naturalne oczyszczanie. Ciężko znaleźć żele/pianki, które naprawdę wpływają na ograniczenie powstawania zaskórników i wydzielania sebum:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka