Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 13 czerwca 2017

Lactacyd Comfort-emulsja do higieny intymnej

W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić emulsję do higieny intymnej Lactacyd.

Od producenta:
Emulsja do higieny intymnej Lactacyd Comfort została stworzona, aby koić i przynosić ulgę w dyskomforcie takim jak pieczenie czy uczucie swędzenia. Jej formuła nie zawiera mydła i jest wzbogacona o kwas L-mlekowy, proteiny ryżu i ekstrakt z arniki. Wskazany do stosowania w przypadku niewielkiego dyskomfortu pochwy, który obejmuje swędzenie, zaczerwienienie i podrażnienie.
Opakowanie:
Emulsja zamknięta została w opakowaniu o pojemności 200 ml. Bardzo wygodne opakowanie z pompką, sprawia,że aplikacja emulsji jest bardzo higieniczna. Ponadto pompka nie zacina się, pozwala na aplikację odpowiedniej ilości kosmetyku. 
Cena emulsji to około 15 zł.  
Konsystencja/ Zapach:
To co od razu polubiłam w tej emulsji to właśnie jej niezwykła, kremowa konsystencja. Bardzo przyjemnie rozprowadza się po skórze. W kontakcie  z wodą delikatnie się pieni. 
Moja opinia:
Bardzo ważne ejst dla mnie aby żel do higieny intymenj był delikatny i nie podrażniał wrażliwych już okolic. Wręcz przeciwnie przywracał komfort intymnym okolicom oraz długottrwałe uczucie świeżości. To co mi się odoba w tym żelu to jego neutralny zapach, Bardzo sobie to cenie w tego typu kosmetykach. 

Podsumowując, Żel ten zdecydowanie moje oczekiwania i już w mojej łazience zawitało kolejne opakowanie. 

23 komentarze :

  1. Używałam troszkę innej wersji tego produktu, miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te żele lactacyd i używam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś go lubiłam, ale jak byłam w ciąży strasznie mnie podrażniał :/ zmieniłam na inny i po problemie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i uwielbiam, właściwie każdy wariant się u mnie sprawdza. Najlepsze płyny do higieny intymnej, ale Iladian dorównuje jakością.

    OdpowiedzUsuń
  6. No popatrz.. a właśnie kliknęłam "opublikuj" posta o innych produktach Lactacyd! Widać, że dobra marka ;-) Pozdrawiam! http://urbanbeautician.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W Uk mamy niewyobrażalnie ograniczony wybór tego typu produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wczoraj kupiłam wersję hydro-balance, a dopiero potem zobaczyłam opinie na wizażu że spowodował infekcje :o już nie wiem czy mogę bezpiecznie używać, bo kupiłam żeby właśnie pozbyć się nawracającej infekcji :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka lat temu używałam niezmiennie Lactacyd tylko w innej wersji i sprawdził się u mnie świetnie. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, a tam najnowszy post.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam wiele dobrego o tej emulsji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodzę i chodzę wokół tych kosmetyków, nareszcie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja tesciowa zawsze uzywa tej marki, ja siegam za kazdym razem po AA Intymna

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeden z moich ulubionych choć i tak Tess jest najlepsza z wszystkich jakie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lactactyd znam jedynie z reklam, natomiast ja bardzo lubię Ziaję oliwkową albo Intimelle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja coś zawsze się boje takich emulsji, ale ta wygląda na porządny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem żelu z tej firmy. Następnym razem spróbuje ;)
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze używamy tylko Lactacydu ale nie wszystkie wersje sprawdzają się u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam produktów tej firmy, są delikatne - dla mnie ok. :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka