Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 16 września 2014

Skrzyp polny - cudowne zioło z naszych łąk

Skrzyp polny:

- roślina lecznicza, która rośnie dziko w Polsce – spotkać go można na wilgotnych łąkach, polach, miedzach, kartofliskach, przydrożach, skarpach, nasypach kolejowych.

Właściwości:

Skrzyp zawiera mnóstwo krzemu, jego  uzupełnienie i pełna mineralizacja, ogólnie kosmetykami naturalnymi, ziołami, właśnie dzięki skrzypowi  polnemu pomaga utrzymać kolor włosów, czy wyeliminować pogłębioną częstotliwość zakażeń różnego typu. Ekstrakt skrzypu polnego wpływa również na  wygląd cery. Ekstrakty ze skrzypu polnego i pokrzywy dzięki dużej zawartości związków krzemu wzmacniają włosy, hamując jednocześnie ich wypadanie oraz regenerują łamliwe paznokcie. Ponadto obecne w wyciągu ze skrzypu polnego  związki krzemu działają przeciwzapalnie, przeciwtrądzikowo. Pobudzają przemianę materii, uzupełniając dietę w witaminy, minerały i błonnik. Dzięki ogromnej zawartości związków krzemu skrzyp ma duże znaczenie w procesach regeneracyjnych, wpływa na metabolizm kolagenu, a więc na gojenie się ran i odbudowę kości. Skrzyp opóźnia także procesy starzenia się.


Jak zaparzać herbatkę ze skrzypu polnego? 

Łyżkę  stołową suszonego skrzypu polnego lub gotowej torebki,  zalej szklanką wrzątku, parz pod przykryciem 20 minut.

Skrzyp polny w produktach aptecznych:




Skrzypovita, ok. 22 zł/ 80tabl.











Skrzyp, zioła w tabletkach, ok. 14zł/60 tabl









Humavit, Skrzyp i Pokrzywa, ok. 14zł/250 tabl









Co zauważyłam u siebie pijąc herbatkę ze skrzypu polnego?


Piłam herbatkę ze skrzypu polnego (ok. 3 miesiące), kiedy nadmiernie wypadały mi włosy. Po tym czasie wypadanie włosów bardzo się zmniejszyło, ponadto delikatnie poprawił się stan mojej cery. Mam nadzieję, że herbatka ta miała również wpływ na moje zdrowie, 


1 komentarz :

  1. Zaczęłam właśnie łykać SkrzypoVitę, mam nadzieję, że będą jakieś efekty ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka