Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 20 sierpnia 2017

Bielenda- krem maska dla przesuszonych dłoni

W dzisiejszym poście przedstawię Wam krem-maskę do przesuszonych dłoni z Bielendy.


Od producenta:
Skład: 
Opakowanie:
Krem zamknięty został w plastikowej tubce o pojemności 75 ml. Tubka z zamknięciem typu klik, wykonana jest z elastycznego tworzywa, dzięki czemu po skończniu kremu można ją rozściąć i wydobyć resztki. Ja tak częśto robię. 
Cena kremu to około 5 zł. 

Konsystencja/Zapach:

Krem ma delikatną, dość gęstą konsystencję. Kupując ten krem słowo - maska zasugerowało mi, że krem może się nie wchłaniać. Ale nic bardziej mylnego, krem bardzo szybko się wchłania.
Zapach kremu bardzo przyjemny
Moja opinia:
Działanie kremu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Co prawda nie mam za dużego problemu ze skórą dłoni, ale bywają takie okresy, gdy mam bardzo przesuszone dłonie. Od kremu do rąk wymagam tego, aby natychmiast nawilżał moje dłonie, natomiast o kremu -maski by ten efekt był bardziej długotrwały. Jeśli chodzi o ten kosmetyk, to rzeczywiście bardzo szybko nawilża dłonie, przynosi ukojenie podrażnionej skórze. Szybko sprawia, że skóra staje się miękka. Niestety efekt ten nie jest długotrwały i po kosmetyk musiałam sięgać nawet kilka razy dziennie. Ale z drugiej strony jakoś za bardzo mi to nie przeszkadzało, bo lubię używać kremów do rąk. 

Podsumowując,Krem mimo, że nie przynosi długotrwałych efektów bardzo mi odpowiada. Bardzo szybko regeneruje dłonie, nawilża je i łagodzi wszelkie podrażnienia. Na pewno nie raz po niego sięgnę. 

15 komentarzy :

  1. zainteresowała mnie ta maska do rąk. ja bardzo szybko zużywam takie kosmetyki, kilka razy dziennie kremuję dłonie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy do rąk, mam teraz banana. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie, z racji pracy, mam mocno przesuszone dłonie i chyba potrzebowałabym czegoś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio bardzo dużo kremów do rąk używam przez to co mi zrobił ten zmywacz. Ten zapewne byłby teraz dla mnie stanowczo za słaby w działaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co Ci zrobił ten zmywacz to dramat w kilkunastu aktach :-|

      Usuń
  6. Zagięłaś mnie :-D Po raz pierwszy czytam, że ktoś lubi używać kremów do rąk :-D Ja się niestety zmuszam.. nie lubię lepiej warstwy, a po kremach mam wrażenie, że moje dłonie szybciej się pocą. Dlatego używam ich głównie na noc :-) A niestety używać muszę bo inaczej wstyd do ludzi wyjść :-D Super, że się sprawdził.. to najważniejsze :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie - o ile lubię balsamować ciało, nogi, brzuszek, to tak rąk nie lubię przez tą warstwę i smaruję je na noc ;)

      Usuń
    2. ja mam zupełnie inaczej. Ja uwielbiam czuć tą warstewkę na dłoniach, inaczej czuje sie dziwnie :)

      Usuń
    3. ja mam zupełnie inaczej. Ja uwielbiam czuć tą warstewkę na dłoniach, inaczej czuje sie dziwnie :)

      Usuń
  7. Ostatnio nie mam problemów z suchością dłonie, ale na zimę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuje się zachęcona do wypróbowanie go. =)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka