Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 18 listopada 2017

BIOLAVEN- serum do twarzy i szyi o działaniu przecizmarszczowym

Ostatnio do pielęgnacji mojej skóry oprócz kosmetyków przeciwtrądzikowych, postanowiłam dołączyć również kosmetyki nawilżające, ponieważ zauważyłam, że ostatnio moja skóra jest mocno przesuszona. Zaczęłam używać między innymi żel aloesowy by łagodzić podrażnienia oraz serum przeciwzmarszczkowego z Biolaven. Jak się sprawdził? Zapraszam do lektury.


Od producenta:
 Skład:
 Opakowanie:
Serum zamknięte zostało w szklanej buteleczce z pipetą o pojemności 30 ml. Buteleczka jest bardzo mała i na początku myślałam nawet, że mam mniejszą pojemność, ale sprawdziłam i wszystko się zgadza. Szata graficzna opakowania jest bardzo prosta, naturalna. 
Cena serum to około 30 zł.  
Konsystencja/Zapach:
Serum ma oleistą konsystencję, ale mimo wszystko jest bardzo lekkie. Nałożone na twarz dosyć szybko się wchłania. 
Serum ma piękny, lawendowy zapach. Uwielbiam czuć go na twarzy. 
Moja opinia:
Kosmetyk stosuję wieczorem, po uprzednim oczyszczeniu i stonizowaniu twarzy. Serum mimo niewielkiej objętości jest wydajne. Wystarczy kilka kropel by pokryć nim skórę.  Z racji tego, że nakładam na twarz olej, następnym krokiem jest aplikacja lekkiego kremu. Bardziej treściwy, w połączeniu z serum, za bardzo obciąża skórę twarzy.
Jakie zaobserwowałam efekty podczas stosowania?
Skóra twarzy jest ukojona, nie zaobserwowałam nowych podrażnień, niechciani goście, w postaci wyprysków, pojawiają się zdecydowanie rzadziej. Buzia wygląda zdrowo i świeżo.
Olejek poza działaniem pielęgnacyjnym wykazuj również działanie terapeutyczne. To dzięki zawartości w jego składzie olejku z lawendy. Dzięki temu jego aplikacja jest dodatkową przyjemnością. 

Podsumowując, Działanie serum mnie zachwyciło i na pewno będzie to stały punkt w pielęgnacji mojej skóry. 

19 komentarzy :

  1. Biolaven ma naprawdę fajne te produkty, ale niestety zapach dla mnie nie do przyjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny skład jak za tą cenę..ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki Biolaven, tego serum jeszcze nie miałam, więc chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety ta seria mi nie służy, szampon plątał mi włosy, a micel szczypał w oczy, więc nie zaryzykuję z serum :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe serum. Marka ta wydaje się być dobra. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z Biolaven.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam, że podobno pomaga właśnie redukować wypryski :)
    Ja aktualnie jestem podczas leczenia dermatologicznego, więc nie wprowadzam żadnych nowinek, ale jak kiedyś wszystko mi się wyleczy (wciąż żywię taką nadzieję) to wtedy postawię na to serum właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe serum, jak z jego trwałością - chodzi mi o termin przydatności po otwarciu?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam w planach zakup tego serum gdy tylko zużyję część tego co mam aktualnie. porównywane jest do 5 razy droższego olejku resibo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponoć to serum jest bardzo dobre, muszę wypróbować na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki Biolaven, ale tego serum nie znałam. Cieszy mnie, że pachnie lawendą, którą tka lubię, bo pozostałe to raczej winogrono:) Po tej recenzji na pewno chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie kosmetyki, tego serum jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię produkty Biolaven, ale serum jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki tej firmy mam od 2 lat w swojej łaziece i zawszę byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za olejkiem z lawendy niestety nie przepadam i obawiam się, że zapach tego serum byłby dla mnie męczący.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że to serum się u Ciebie sprawdziło, ja mam jednak cerę rozchwianą, trądzikową, a wiele osób z mojego otoczenia niestety no zapychało. Nie kupię go :C

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie niestety kosmetyki Biolaven nie sprawdzają się w pielęgnacji twarzy choć serum prezentuje się ciekawie. Za to ich szampon do włosów uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka