Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 20 grudnia 2017

E-naturalne-Oczyszczająca maska peel-off w żelu z węglem aktywnym

W dzisiejszym wspisie przedstawie Wam oczyszczajacą maskę peel-off w żelu z węglem aktywnym od E-naturalne.

Od producenta:
Oczyszczająca maska peel-off w żelu z węglem aktywnym posiada wysoko skoncentrowane składniki aktywne, dzięki czemu czas zabiegu jest wyjatkowo krótki, lecz bardzo efektywny. Węgiel aktywny stosowany w kosmetyce ma właściwości bakteriobójcze, oczyszczające, ściągające. Skutecznie oczyszcza skórę, usuwając z niej nieczystości, nadmiar tłuszczu i toksyny. Węgiel oczyszcza również pory, poprawia koloryt skóry oraz rozjaśnia przebarwienia. Węgiel to najsilniejszy naturalny adsorbent. Polecany jest dla skóry tłustej, zanieczyszczonej, trądzikowej oraz łojotokowej. Zabieg z użyciem maski działa głęboko oczyszczająco i odtłuszczająco, reguluje wydzielanie sebum oraz odświeża zanieczyszczoną skórę twarzy. Doskonale oczyszcza pory, dzięki czemu już po pierwszym zabiegu skóra staje się czysta, odświeżona oraz promienieje blaskiem i zdrowym wyglądem. Olejek miętowy wykazuje działanie przeciwzapalne, antyseptyczne, przeciwtrądzikowe, przeciwbólowe i znieczulające. Łagodzi swędzenia oraz regeneruje skórę. Maska polecana dla każdego rodzaju skóry, w szczególności skóry zanieczyszczonej, tłustej i trądzikowej.
Dwufazowa maska w formie żelu peel-off jest bardzo prosta w przygotowaniu.
Skład:
AQUA, ALGIN, CALCIUM SULFATE, PHENOXYETHANOL, CI 77499, TETRASODIUM PYROPHOSPHATE, CHARCOAL POWDER, CYAMOPSIS TETRAGONOLOBA GUM, XANTHAN GUM, ETHYLEXYLGLYCERIN, MENTHA ARVENSIS OIL, TOCOPHEROL, DIPENTENE 

Opakowanie:
Maska zamknięta została w dwóch saszetkach o łącznej pojemności 39 g. "Saszetka składa się z neutralnego żelu (30g), który na chwilę przed użyciem należy połączyć z fazą zawierającą wysoko skoncentrowane składniki aktywne (9g). Dodatkowym atutem kosmetyku jest czas wykonywanego zabiegu: 5 min. Ekspresowe i skuteczne działanie maski zaoszczędzi czas nie obniżając jakości wykonanego zabiegu oraz skuteczności użytych składników aktywnych."
Maskę dostępna jest na stronie E-naturalne, w cenie 19,90 zł. Tutaj.

Konsystencja/ Zapach:
Maska po zmnieszaniu ma postać gęstego, jednolitego żelu.Bardzo dobrze rozprowadza sie po skórze. Po około 5 minutach jest gotowa do ściągnięcia. 
Maska jest bezwonna. 


Moja opinia:
 Maseczka wystarczyła mi na jedno użycie. Nie mam wprawy z maseczkami peel- off i miałam drobne problemy z jej ściągniecięm. Jestem bardzo zadowolona z jej działania. Maska bardzo dobrze oczyszcza skórę. Po jej użyciu nie miałam prawie wcale zaskórników. Pory zostaly zwężone, koloryt skóry delikatnie poprawiony. Maska bardzo dobrze matowi skórę, nie wysuszając jej. Mam wrażenie, że również delikatnie nawilża skórę. Sprawia, że skóra wygląda zdrowo i promiennie a przede wszystkim jest bardzo dobrze oczyszczona. 

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z maski. Myślę, że niedługo zamówię sobie kilka opakowań.

12 komentarzy :

  1. Mam ją w prezencie od kogoś dostałam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam trochę innny rodzaj i super była ta moja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podobną maseczkę ostatnio używałam i jestem równie zadowolona, ze ściągnięciem nie miałam akurat kłopotu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa maska, polecę ją w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tej maski, ale zaciekawiło mnie jej działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię maseczki peel-off. Ta prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja maseczek Peel-off jeszcze nie próbowałam, ale nad tą własnie się zastanawiałam, kiedy zobaczyłam ją u jednej z dziewczyn. Skoro i u Ciebie się sprawdziła to ja chętnie też ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście lubię maseczki peel off, bo nie trzeba się potem bawić w ich zmywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym ją wypróbowała, ale z całego serca nie przepadam za maskami typu peel - off :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka