Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 16 kwietnia 2018

BIOTANIQE- mineralny peeling Gommage 2w1

Jakiś czas temu do pielegnacji mojej skóry właczyłam kilka kosmetyków marki Biotaniqe. Dziś przedstawię Wam mineralny peeling gommage 2w1. 



Od producenta:
Skład: 
Opakowanie:
Peeling zamknięty został w plastikowej tubce o pojemności 75 ml. Szata graficzna jest bardzo przyjemna , utrzymana w delikatnych biało-niebieskich kolorach. 
Cena to około 13 zł. 
Konsystencja/Zapach:
Peeling ma delikatną, kremową konsystencję. Zanurzone są w nim bardzo drobne drobinki. Dlatego jeśli decydujemy się stosować go jako peeling enzymatyczny to jest to średni ździerak. 
Ma bardzo przyjemny i delikatny zapach. 
Moja opinia:
Peeling można stosować na 2 sposoby: jako mechaniczny i enzymatyczny, z tym, że ten enzymatyczny zostawiamy na skórze około 10 minut. Ja chetniej sięgałam po ten mechaniczny sposób, ze względu na to, że jest to metoda szybsza i po takim pelingu mogę też nałożyć maskę. Po enzymatycznym taki cały ten proces by sie wydłużył. 
Peeling bardzo dobrze się u mnie spisał. Jest bardzo delikatny, ale dobrze złuszcza naskórek, wygładza i zmiękcza skórę. Dobrze przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Jeśli chodzi o delikatność, to dla mojej tłustej skóry nie było za dużej różnicy w peelingu enzymatycznym i mechanicznym. Mechaniczny wcale nie był mocniejszy, ale dla wrażliwszych cer możliwość wykonania peelingu enzymatycznego jest na pewno dobrą opcją. 

Podsumowując,Jest to bardzo przyjemny peeling. Marka Biotaniqe po raz kolejny spełniła moje oczekiwnaia. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka