Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 6 czerwca 2017

ELFA PHARM- Vis Plantis kremowe masło do ciała

W dzisiejszym poście zapraszam Was na recenzję odmładzającego masła do ciała Vis Plantis w ramach uczestnictwa w klubie Elfa Pharm. Do mnie trafiło masełko o zapachu fig z połączeniem olejku arganowego.

Od producenta:
Opakowanie:
Masło znajduje się w plastikowym słoju o pojemności 250 ml. Szata graficzna jest bardzo minimalistyczna nawiązuje do głównych składników masła. Pod wieczkiem opakowania znajduje się ochronna folia. 
Cena kosmetyku to około 15 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Masło ma bardzo fajną konsystencję, jest gęste a zarazem delikatne, wręcz aksamitne. Bez problemu rozsmarowuje się po skórze. Bardzo szybko się wchłania i co najważniejsze nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze.
Zapach tego balsamu to dla mnie prawdziwy kosmos, prawdziwa bomba owocowa. Nie pogardziłabym takimi perfumami. Co ważne, zapach dosyć długo utrzymuje się na skórze.

Moja opinia:
Bardzo ciężko u mnie z regularnością, dlatego masła używam najczęściej około 3-4 razy w tygodniu po kąpieli. Masło bardzo dobrze nawilża moją skórę. Muszę jednak dodać, że nie mam problemów z suchą skórą. Masło sprawia, iż skóra jest gładka i bardzo miękka w dotyku niemal od pierwszego użycia. Ponadto masło ma działanie odmładzające. Mam nadzieje, że w przyszłości zauważę jego pozytywne działanie również w tym aspekcie. 


Podsumowując, Jak dla mnie masło jest niemal kosmetykiem idealnym. Ma odpowiednią konsystencję, odpowiednio nawilża oraz odżywia skórę, a przy tym nie powodujący uczucia lepkości lub obciążenia skóry. Szybko się wchłania i jego cudowny zapach długo pozostaje na skórze. 

22 komentarze :

  1. Masło, które się szybko wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze - brzmi jak ideal :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałabym najpierw powąchać :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe masełko, podoba mi się jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam to masełko, obłędny zapach i super nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się zapowiada to masełko :) Na razie mam spory zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię gęste treściwe smarowidła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że się szyko wchłania i nie pozostawia warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę - aż chciałabym je wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam inną wersję i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masełka nie miałam ale mam emulsje chyba z tej serii i sprawdza się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, brzmi naprawdę jak ideał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc warto się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego masła, ale wygląda ciekawie. Zapach na pewno cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba się skuszę na takie masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałyśmy ale wydaje się bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś kupię sobie takie masełko :) Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka