Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 1 czerwca 2017

Ulubieni w maju

W dzisiejszym poście przedstawię moich majowych ulubieńców. Zapraszam.


1. Ulubiony kosmetyk
Jantar- odżywka w piance
Producent mówi, że odżywkę można stosować zarówno na suche jak i mokre włosy oraz bez spłukiwania jak i ze spłukiwaniem. Ja stosowałam ją głównie na mokre włosy i głównie ze spłukiwaniem, ale w obu przypadkach  oceniam ją zdecydowanie na plus. Odżywka jest bardzo lekka, więc nie ma mowy o obciążeniu włosów. Odżywki używałam po każdym umyciu włosów. Po wysuszeniu włosów były one doskonale nawilżone, gładkie, miękkie, odpowiednio dociążone. Odżywka sprawia, że włosy się nie plączą, zdecydowanie łatwiej się rozczesują
 2. Ulubiony zapach 
Calvin Klein, Beauty 
Zapach ten jest to kwintesencją kobiety luksusowej, eleganckiej. Dokładniej jest to zapach wyraźny, wyrazisty, zdecydowany. Ja akurat generalnie przepadam za jaśminem, nie jest on w tej kompozycji mocno wysuwający się na pierwszy plan, raczej dobrze współgrający z resztą, Utrzymuje się bardzo długo, na ubraniu jeszcze następnego dnia, to samo jeśli spryskamy nim włosy. 
Flakon dosyć ciężki, polecam z nim ostrożnie. Cena jak za tą trwałość zrozumiała. 

3. Ulubiona książka
Raisa Ruder, Susan Campon ,,Sekrety urody babuszki
W książce najwięcej jest przepisów na różnorodne maseczki na różne okazje np. na randkę, na zjazd absolwentów itp. Uważam, że wzbogaca to treść i sprawia, że czytelnik łatwiej kojarzy przepisy i po przeczytaniu książki będzie lepiej nawigował po przepisach, które zainteresowały go w trakcie lektury. 
To co dodatkowo może zainteresować czytelnika to liczne porady na temat zastosowania konkretnych produktów nie tylko w kosmetyce ale również w życiu codziennym. 
Autorka często odnosi się do zachowań swojej babci co znacznie ubarwia cały przekaz. Bo nagle przed oczami staje nam starsza pani z głową pełną pomysłów i wielką pasją do kosmetyków. 
Wspomnę o niewielkich minusach książki. Otóż czytając zabrakło mi podania dokładnych właściwości pielęgnacyjnych tych maseczek czy innych kosmetyków. Lubię Takie konkrety zachęcają mnie do wypróbowania kosmetyku. Odnosiłam wrażenie, że te wszystkie maseczki mają jedynie działanie nawilżające i odmładzające.

4. Ulubiona piosenka
Zbigniew Wodecki- Lubię wracać tam gdzie byłem
W hołdzie wielkiemu artyście...

29 komentarzy :

  1. odżywki w piance jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o książce czytałyśmy już wiele dobrych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od Calvina Kleina lubię zapach Obsession Night ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta odzywka do mnie przemawia. Lubie Jantara.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka wygląda całkiem interesująco, na pewno przy okazji na nią zerknę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piankę z Jantara z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tego zapachu jeszcze nie niuchałam;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubieńcy, ta pianka wydaje się być bardzo pomocna w życiu :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka z Jantara jest super! mega post ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Jantarowe odżywki w piance :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. SEKRETY URODY BABUSZKI bardzo mnie intrygują - koniecznie muszę mieć tę KSIĄŻKĘ.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic z Twoich ulubieńców; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywka w piance musi u mnie zagościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tego Kleina, bo go nie znam. Wodecki był świetnym gościem...

    OdpowiedzUsuń
  15. odżywka mnie zaciekawiła,obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zaciekawiona tą odżywką! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta odżywka Jantar w piance jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tę piosenkę, którą pokazałaś, jako ostatniego ulubieńca :) Żałuję tylko, że pana Wodeckiego nie ma już z nami :(

    OdpowiedzUsuń
  19. O odżywcze czytałam, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niczego nie znam, ale książka interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiła mnie ta odżywka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo polubiłam się z odżywką Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie ciekawi mnie ta książka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. O tej książce już troche słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka