Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 29 maja 2017

Helio- batoniki zbożowe Banan i czekolada

Dzisiejszy post będzie neico inny niż zazwyczaj, ponieważ dzisiaj przedstawię Wam nie kosmetyki, a zbożowe batoniki Helio. Batoniki dostałam do przetestowania w czterech wariantach smakowych i dzisiaj opowiem wam o wariancie Banan i czekolada. 

Od producenta:
HELIO Banan & czekolada to słodkie połączenie chipsów bananowych i naturalnej mlecznej czekolady. Propozycja HELIO  z dodatkiem zdrowych zbożowych składników,  to połączenie smaczne, trafiające w gusta nawet najbardziej wymagających konsumentów, którzy cenią sobie zarówno pyszne, słodkie produkty, jak i zdrowe zbożowe przekąski.

Sięgnij po zbożowy Batonik Banan & czekolada firmy HELIO, w pracy, szkole oraz zawsze wtedy gdy jesteś głodny i masz ochotę na sycącą oraz zdrową przekąskę.
Moja opinia:
Batoniki o pojemnośći 25 g mogą stanowić doskonałą przekąskę w ciagu dnia. Ta wersja smakowa stała się jedną z moich ulubionych, głównie ze względu na obecność w nich moich ulubionych bananów, uwielbiam je zarówno świeże jak i suszone. Batony zawsze miałam w torebce, najchętniej spożywałam je w ciągu męczącego dnia.  Porcja 25 g zawiera 117 kcal, dlatego stanowi doskonałą dawkę energii. 
To co lubię w tych batonikach to to, że są takie chrupiące. Takie batony zawsze skamują mi 2 razy bardziej. 

16 komentarzy :

  1. Uwielbiam czekoladę z bananami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Banana solo jem po treningu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się skuszę, zgłodniałam przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze w toretce noszę takie batoniki :)
    Ps zapraszam do rozdania na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadam przetworzonych rzeczy ;) mam problemy z cukrem i mi nie wolno :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co widziałam to ich skład wcale nie jest taki zdrowy o jakim informuje producent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Banany to jedne z moich ulubionych owoców więc myśle, że dogadałabym się z tymi batonikami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A co tam w składzie na początku jest?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam ich i mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chrupkie ? i jeszcze taki smak! mogłabym jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pysznie wyglądają te batoniki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak smakują. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka