Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 23 czerwca 2017

O'Herbal- ochronny balsam do ust z olejkiem arganowym

W dzisiejszym poście zapraszam Was na wpis, w którym bohaterem będzie ochronny balsam do ust O'Herbal. 

Od producenta:
Skład:
PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL*, RICINUS COMMUNIS SEED OIL*, BRASSICA CAMPESTRIS SEED OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE*, LANOLIN*, CERA ALBA*, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, ISOPROPYL MYRISTATE*, CANDELILLA CERA*, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*, COPERNICIA CERIFERA CERA*, TOCOPHERYL ACETATE*, SQUALANE*, PANTHENOL, HYDROGENATED CASTOR OIL, SODIUM HYALURONATE, GLYCERIN*, SODIUM SACCHARIN, TITANIUM DIOXIDE*, PARFUM, LIMONENE. 
Opakowanie:
Balsam zamknięty został w sztyfcie o pojemnosci 4g. Sztyf działa bez zarzutu, nie zacina się. Cena balsamu to 7,50 zł. 
Konsystencja/ Zapach:
Balsam ma bardzo przyjemną, taką kremową konsystencję. Pozostawia na ustach przyjemną, tłustą warstwę. 
Bardzo urzekł mnie zapach tego balsamu, ponieważ kojarzy mi się z dzieciństwem. A mianowicie zapach tej pomadki przypomina mi zapach syropu owocowego. Może nie powinnp być to miłe skojarzenie, bo jednak syrop znaczy chorobę, ale mimo wszytko polubiłam ten zapach. 
Moja opinia:
Balsam polubiłam od pierwszego użycia. Chociaż w zasadzie na początku uwiódł mnie jego zapach. Po nałożeniu na usta , balsam pozostawia delikatną , nietłustą warstwę. A co jeśli chodzi o jego działanie? Zauważyłam, że balsam nawilża, łagodzi podrażnienia i  chroni nasze usta. Z sztyftem nic się nie dzieje, nie złamał się ani nie  rozmiękał,  cały czas trzymał swój kształt. Pomadka nie lepi się a usta są mięciutkie i jedwabiste bez nieprzyjemnie wyczuwalnej warstwy. Nadaje delikatny, zdrowy połysk. Duży plus za brak parafiny w składzie. Moje usta  są trochę  wymagające, mają tendencje do pękania, zwłaszcza podczas zimy czy, gdy przebywam dużo na wietrze. Muszę wtedy szczególnie o nie dbać. Ten balsam mi zdecydowanie w tym pomagał. Używałam go od stycznia.
W składzie mamy olej ze słodkich migdałów, olej arganowy, trójglicerydy, lanolinę, olej rycynowy, masło shea, olej kameliowy, wosk pszczeli ,skwalan , witaminę E, pantenol, gliceryna



Podsumowując, Kto jeszcze nie zna tego balsamu musi koniecznie go poznać, naprawdę polecam ;)

21 komentarzy :

  1. Mam go, ale w innym wariancie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi fajnie 😊 Muszę go znaleźć gdzieś 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę pomadkę, mam ją zawsze w torebce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, a zapach syropu absolutnie mi nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze przyjemności jej poznać, póki co kończę EOS :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś go już widziałam, przykuł wtedy moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że mają w swoim asortymencie taki balsam. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :). Uwielbiam tego typu produkty, choć akurat twego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go ale będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego balsamu, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałyśmy. Jedna z nas musi uważać bo nawet po wazelinie wychodzi jej uczulenie na ustach więc nie wszystkie pomadki się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go jeszcze, ale bardzo lubię inne kosmetyki tej marki i serdecznie je polecam :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy go nie miałam, koniecznie muszę kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze koniecznie go kupic!

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek arganowy to jeden z moich ulubionych składników w kosmetykach. Z balsamem nie miałam styczności ale kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, godny wypróbowania! :)
    Ja aktualnie mam Alterrę, ale jak ją "wymarzę" to poszukam tego przyjemniaczka, ujął mnie skład :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie gdy usta są miękkie i gładkie po pomadce :) Muszę się bliżej zapoznać z tym kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo nie miałam, ale chętnie spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka