Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 24 lipca 2017

HELIO- Batoniki zbożowe 6 ziaren i miód

W dzisiejszym poście wracam do zbożowych batoników marki HELIO o których pisałam tutaj.


Od producenta:
W przeciwieństwie do batonów innych marek Baton zbożowy HELIO 6 ziaren & miód składa się aż w 71,5% z mieszanki ziaren i nasion. Dodatkowo skład produktu wzbogaca naturalny, zdrowy miód pszczeli, a nie jego substytut. Tym samym produkt HELIO jest smaczną i zdrową przekąską, który zawiera potrzebną wartość energetyczną, a jego smak trafi w gusta wielu miłośników zbożowych produktów.
Poczuj słodycz i naturę razem z HELIO, zasmakuj w zbożowych batonikach od HELIO!
Moja opinia:
Batoniki o pojemności 25 g mogą stanowić doskonałą przekąskę w ciągu dnia. Ta wersja mniej przypadła mi do gustu, ponieważ nie przepadam za smakiem miodu.  Batony zawsze miałam w torebce, najchętniej spożywałam je w ciągu męczącego dnia.  Porcja 25 g zawiera 117 kcal, dlatego stanowi doskonałą dawkę energii. 
To co lubię w tych batonikach to to, że są takie chrupiące. Takie batony zawsze smakują mi 2 razy bardziej. 




24 komentarze :

  1. Również nie przepadamy za miodem :) Ale ogólnie batoniki fajnie się prezentują ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię miód więc może by mi bardziej smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię miód, ale nie przepadam za ciągnącymi się batonami, więc jeśli są chrupiące to to może być to ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe batoniki :) myślę że przypadły by mi smakowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię batoniki zbożowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich produkty ale batoników nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie batoniki, tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo fajny blog :)
    chętnie będę tu zaglądać częściej!
    zapraszam: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ich. Szkoda, że nie wstawiłaś składu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie w sam raz do pochrupania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, mniam, zdrowo i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tę markę; kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentują się świetnie, nie widziałam, ze takie są - muszę pochrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pycha:) do torebki w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. łakocie :))) zawsze jestem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię takie batoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią spróbowałabym taką zdrową przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy batonik :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka