Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 7 września 2015

Bania Agafii- maska-kompres do włosów

Robiąc jakiś czas temu zakupy w sklepie ekologicznym natknęłam się na 20- minutowy kompres do włosów. Szybko trafił do mojego koszyka. Jak się sprawdził? 
Od producenta:
Intensywna 20-minutowa maska do włosów na syberyjskich ziołach czule otula każdy włos, rozgrzewa i regeneruje jego naturalną strukturę, tworząc dodatkową ochronę przed negatywnym wpływem zanieczyszczonego środowiska. Efektywnie  odżywia skórę głowy, wzmacnia cebulki włosowe, przywraca włosom zdrowy blask i objętość.
Olej łopianowy – zawiera witaminy A, B, C, E, P, garbnik i cenne kwasy tłuszczowe, głęboko odżywia włosy.
Centuria pospolita - wzmacnia krwiobieg i odżywienie cebulek włosowych.
Organiczny ekstrakt korzenia tataraku -  nawilża włosy i tonizuje skórę głowy.
Szyszki chmielu - sprzyjają wzrostowi i wzmocnieniu włosów.
Organiczny ekstrakt pokrzywy  - zawiera witaminy K i B2, wzmacnia cebulki włosowe  zapobiega wypadaniu włosów
Kwiaty białej akacji -  przywracają włosom naturalną elastyczność.

Skład:
 Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Hydrolyzed Wheat Protein, Arctium Lappa Root Oil (olej łopianowy), Centaurium Erythraea Extract (centuria pospolita), Organic Acorus Calamus Root Extract (organiczny ekstrakt tataraku), Humulus Lupulus (Hops) Cone Extract (ekstrakt szyszek chmielowych), Organic Urtica Dioica (Nettle) Extract (organiczny ekstrakt pokrzywy), Robinia Pseudoacacia Flower Extract (ekstrakt kwiatów białej akacji), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Beta Vulgaris (burak zwyczajny), Maltodextrin, Caramel.

Opakowanie:
Maska znajduje się w 300 ml odkręcanym słoiczku, którego cena wynosi około 16 zł. Pod nakrętką znajduje się plastikowa nakładka, która zabezpiecza kosmetyk choćby przed wylaniem

Konsystencja/ Zapach:
Maska jest dosyć gęsta. Bardzo dobrze nakłada się ją na włosy, nie spływa z nich. Ma bladoróżowy kolor.
Pachnie ziołami. Jest to bardzo intensywny, świeży zapach. 
Moja opinia:
Kompresu używałam raz w tygodniu. jest średnio wydajny, bo starczył mi na około 1,5 miesiąca stosowania.  Nakładałam go pod foliowy czepek na około 20-25 minut. 
Już od pierwszego użycia polubiłam ten kompres. Sprawiał, że moje włosy były miękkie, błyszczące, sypkie i opowiednio dociążone. 
Producent obiecywał zmniejszenie wypadania włosów i zwiększenie objętości- tutaj nie zauważyłam efektów. 

Podsumowując, Kompres sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Włosy po jego użyciu zdecydowanie ładniej i zdrowiej wyglądają. 

Znacie ten kompres? 

48 komentarzy :

  1. Wygląda fajnie! Tylko ten Benzyl Alcohol w składzie... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Maski bardzo lubię to chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak uszczuplę swoje zapasy to chętnie się na nią skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego produktu, ale ogólnie kosmetyki z tej firmy sprawdzają się u mnie całkiem nieźle, więc nie wykluczam, że kiedyś kompres wpadnie w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie pomaga z wypadaniem.. wtedy na pewno bym kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
  6. może sie skuszę :)
    http://styleea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kompresu, ale ziołowe wonie bardzo lubię w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widzialam go.
    jestem fanką tej firmy
    teraz uzywam maski drozdzowej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla samego nawilżenia i miękkości włosów warto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie działa na wypadanie ale dobrze że jakiekolwiek efekty są ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego kompresu na włosy. Bardzo lubię tą markę ale muszę sobie na jakiś czas od niej odpocząć

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym wypróbowała. Moje włosy potrzebują właśnie dociążenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę i już go chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że produkt się u Ciebie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim włosom przyda się kompres w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie ciągnie mnie do rosyjskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam niestety, chociaż moja koleżanka bardzo chwaliła ten produkt:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, dawno nie używałam rosyjskich masek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy produkt, ale szkoda, że nie było efektów jeśli chodzi o zmniejszenie wypadania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że nie działa na wypadanie włosów...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze nie miałam tego typu produktu :) Zaciekawił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajny skład kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o produkty tej marki,to szampony oraz maseczki do twarzy bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego kompresu ;) W ogóle firma jest dla mnie nowa, niedługo będę mogła testować jedną z ich maseczek do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Żaden kosmetyk tej marki jeszcze się u mnie niestety nie sprawdził:/
    Ale wciąż mam ochotę próbować więc będę pamiętać o tym kompresie bo brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam nic z tej marki ale bardzo mnie kusi,żeby coś mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam, ale może w przyszłości się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo. Pierwszy raz widzę tę maskę. Muszę sobie zakupić ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam - szczerze to pierwszy raz słyszę o takim produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  31. ostatnio się nad nim zastanawiałam, ale nie miałam pewności czy się sprawdzi i w końcu odłozyłam, ale widze, że chyba jednak wrócę jeszcze do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie ostatnio zdenkowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zastanawiałam się nad jej kupnem ze względu na wypadające włosy, ale skoro piszesz, że nie zdziałała nic w tym kierunku to sobie odpuszczę. :)
    Co do fotoksiążki- szczerze polecam! super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. miałem tylko drożdzową maske do wlosow, która dobrze się sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
  35. Nic nie miałam tej marki, chociaż słyszałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tego kosmetyku,ale mam w swoich zbiorach maske drozdzowa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego jeszcze nie próbowałam, ale muszę sprawdzić, tym bardziej, że ostatnio nie mogę sobie poradzić z włosami :P

    Blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam rosyjskie kosmetyki, ale jeszcze nie miałam przyjemności stosować tej maski.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje włosy nie kochają takich typowo ziołowych odżywek, czy masek. :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam ten kompres i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tego kompresu do włosów akurat nie znam, ale kosmetyki Bania Agafii są rzeczywiście bardzo dobre! Szczególnie godne polecenia są maseczki do twarzy w saszetkach. Fajnie sprawdza się też Cedrowe mydło do ciała i włosów, cóż za zapach ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka