Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 1 września 2015

Włosowa aktualizacja- sierpień| denko sierpień

Zapraszam Was na włosową aktualizację oraz na zużycia sierpniowe wraz z krótkimi recenzjami ;) 

A tak wyglądały moje włosy w sierpniu 2014 roku:

Kupię ponownie
Może kupię
Nie kupię
WŁOSY
1. Sylveco, szampon pszeniczno-owsiany- miałam tylko próbkę tego szamponu więc trudno mi cokolwiek o nim powiedzieć. Myślę, że kupię pełnowymiarowe opakowanie, ponieważ kosmetyki marki Sylveco bardzo mnie interesują. 
Czy kupię ponownie? Tak, pełnowymiarowe opakowanie

2. Ducray, szampon Extra doux nawilżajacy- Świetny szampon, który pozostawia włosy miękkie w dotyku i niesamowicie gładkie. Jest bardzo delikatny dla skóry głowy. 

Czy kupię ponownie? Tak

3. Suchy szampon Isana- o nim wspominałam już kilkakrotnie. Jest to mój zdecydowany ulubieniec w kategorii ,,suche szampony", który świetnie odświeża włosy, nadaje im objętości a na dodatek jest tani i często można go dorwać w promocjii .

Czy kupię ponownie? Tak

4.Suchy szampon Batiste Oriental- Polubiłam go za ładny zapach. Ponadto również ładnie odświeża włosy i nie zostawia na nich białego nalotu. Więcej o nim tutaj.

Czy kupię ponownie? Tak

5. Hair Up suchy szampon- Niestety szampon nie spełnia swojego podstawowego zadania, czyli w ogóle nie odżwieża włosów. Dla mnie bubel. 

Czy kupię ponownie? Nie

6. Ziaja, szampon figowy do włosów normalnych- Całkiem przyjemny szampon, który dobrze oczyszczał włosy, domywał oleje i bardzo ładnie pachniał. Będę chciała wypróbowac również inne szampony z Ziaji. Więcej o nim przeczytacie w tym poscie. 

Czy kupię ponownie? Pewnie kiedyś tak

7.Syoss, odżywka do włosów-odżywka, która znajdowała się w farbie do włosów mojej mamy. Lubię te odzywki, które są dołączane do farb, bo ładnie nablyszczają włosy. 


8.Bania Agafii kompres do włosów- bardzo dobry produkt. Włosy dzięki niemu są idealnie gładkie, dociążone i miękkie. Ponadto miałam wrażenie, że dzięki kompresowi zyskały na objętości. 

Czy kupię ponownie? Tak

9. Farmona, Bamboo&Oils, maska odbudowująca- zawiodłam się trochę na tej masce. Czytałam o niej raczej pozytywne opinie. No a u mnie się kompletnie nie sprawdziła. Nie nawilżała włosów. Końcówki się po niej brzydko puszyły. Ogólnie jestem na nie.

Czy kupię ponownie? Nie

10. Garnier Fructis, gęste i zachwycające|maska do włosów- podobnie jak poprzednia maska w ogóle nie sprawdziła się na moich włosach. No i przede wszystkim  na pewno nie powoduje, że włosy wydają się gęstsze. 
Czy kupię ponownie? Nie

11. Kallos, Silk- moje włosy bardzo ją polubiły. Idealnie wygładza włosy. Są dzięki niej bardzo miękke i lśniące. Więcej o tej masce tutaj.

Czy kupię ponownie? Tak
TWARZ

1. Macerat z morszczynu pęcherzykowatego- Olejek stosowałam jedynie jako dodatek do masek.
Nie zauwazyłam jakiegoś dodatkowego działania maski dzięki niemu. Stosowany solo na skórę 
zapychał. 
Czy kupię ponownie? Nie

2. Atrederm- Zdecydowałam się na kurację Atredermem, ponieważ chcę rozprawić się porządnie z moimi zaskórnikami na nosie i brodzie. Póki co używam tego płynu 2 razy w tygodniu, ze względu na słońce, ale jesienią na pewno zwiększę częstotliwość. Już boję się wylinki!



3. La Roche Posay, Effaclar| żel do skóry tłustej i wrażliwej- Lubię ten żel, bo bardzo dobrze oczyszcza skórę. Ma jednak tendencje do jej nadmiernego ściągania. Dlatego teraz, gdy moja skóra jest lekko przesuszona musze porzucić go dla czegoś delikatniejszego. 

Czy kupię ponownie? Kiedyś tak 

4.Bebeauty, żel- krem do skóry suchej i wrażliwej- Mój ulubiony, tani żel. Moja skóra jest teraz delikatnie przesuszona i ten żel znakomicie radzi sobie z jej oczyszczaniem nie powodując dodatkowych podrażnień. Jest świetny :)

Czy kupię ponownie? Tak

5. Maska z glinek morskich-Wygrałam tą maskę w rozdaniu i z radością wzięłam się za testy. Niestety trochę się rozczarowałam, bo maska według mnie w ogóle nie działała. Dobrze, że przynajmniej nie wyrządziła żadnej szkody mojej skórze. Zawiodłam się. 

Czy kupię ponownie? Nie


6.Hydrolat oczarowy- Jak już wspominałam w tym poście hydrolat oczarowy jest moim małym odkryciem. Według mnie każda posiadaczka cery tłustej i problematycznej powinna go włączyć do swojej pielęgnacji. 

Czy kupię ponownie? Tak

7. La Roche Posay, woda termalna- Nie ma nic lepszego podczas upałów, które nawiedziły nas podczas tego lata. Woda ta świetnie schładzała moją skórę, dzięki czemu czułam się komfortowo np. podczas długiej podróży, a do tego łagodziła podrażnienia. 

Czy kupię ponownie? Tak

8. Eveline, kompleksowy krem BB 6w1- Dla posiadaczki takiej suchej skór jaką mam teraz jest idelany, bo nie podkreśla suchych skórek. Podoba mi się jego pudrowe wykończenie. I na dodatek posiada SPF 15, co jest dla mnie dodatkowym atutem ;)

Czy kupię ponownie? Tak

9. Paese, specjalistyczny fluid matujący do skóry tłustej- Kupiłam fluid nieco ponad rok temu (dopiero teraz przypomniałam sobie o tym, że go mam). Na początku byłam z niego zadowolona. ładnie krył, matowił na dość długo. Jednak później coś się stało i te efekty znacznie osłabły. Tym samym pozegnałam się z nim i go odstawiłam. 

Czy kupię ponownie? Nie

CIAŁO

1. Peeling Tutti Frutti, Kiwi&Karambola- Dla mnie bardzo przyjemny kosmetyk. Umilał mi moje sobotnie kąpiele. Więcej o nim tutaj. 
Czy kupię ponownie? Tak inne wersje zapachowe

2. Isana, balsam granat-Przyznam szczerze, że pozytywnie zaskoczyło mnie działanie balsamu, ponieważ skóra dzięki niemu była bardzo dobrze nawilżona i odżywiona. Ma ładny, owocowy zapach, choć delikatny i niezbyt "soczysty". Wchłania się dobrze. Minusem jest, że  przy smarowaniu bieli i wymaga dokładnego i dość długiego rozcierania. 
Czy kupię ponownie? Tak

3. Tenex, SPA Vintage Body Oil, Regenerujące masło do ciała `Olej Abisyński`-masło wygrałam w jednym z rozdań. Krem ten ładnie się wchłaniał. Nie zostawiał tłustej warstwy. Nawilżał, ale raczej nie regenerował. Co Najbardziej denerwowało mnie w tym balsamie to drażniący zapach- mocny, kwiatowy. 

Czy kupię ponownie? Raczej się nie skuszę

4. Ziaja, Soft| anty-perspirant w kremie- uwielbiam blokery z Ziaji. Nie dość, że ładnie pachną to jeszcze skutecznie radzą sobie z wydzielaniem potu. Nawet w tak niezemskie upały. 

Czy kupię ponownie? Tak

5. Kneipp, próbki olejków do ciała- dzięki tym próbkom wiem, że będę chciała pełnowymiarowe opakowania. Olejki pęknie pachną i relaksują. 

Czy kupię ponownie? Tak pełnowymiarowe opakowania

6. Ziaja, kuracja z mocznikiem do suchych pięt- lubię kosmetyki z mocznikiem. Ta próbka była jednak za mała, by przyniosła jakieś efekty. 

Czy kupię ponownie? Może

7.Bio-oil, specjalistyczny olejek na rozstępy i blizny- Olejek ten już od jakiegoś czasu bardzo mnie kusi, ze względu na moje rozstępy na udach. Próbki zachęciły mnie do kupna pełnowymiarowego opakowania.

Czy kupię ponownie? Tak pełnowymiarowe opakowania

8. AA, pomadka ochronna Classic-pomadka ochronna to mój kosmetyczny "must have" bez wzgledu na porę roku. Pomadka z AA spełniła moje oczekiwania- nawilżała usta i nadawała im miękkość. 

Czy kupię ponownie? Tak

9. Golden Rose, lakier do paznokci- lakiery tej marki bardzo lubię i na pewno nie raz będe do nich wracać. Mają ładną gamę kolorystyczną, dobrze się nakładają  a i trwałość nie jest najgorsza- około 3 dni ;)

Czy kupię ponownie? Tak

43 komentarze :

  1. piękne włosy, zazdroszczę bardzo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz włosy. I denko jest doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeja ale tego duzo :-) u mnie to raptem garstka tego bedzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne i długie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling Tutti Frutti, Kiwi&Karambola kupiłam wczoraj w Biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko :) nie miałam prawie nic z Twoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba mamy podobną długość włosów. =)
    Co jak co to spore denko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twój kolor włosów :) jest bardzo piękny! Wydenkowałaś sporo produktów, widzę że kilka z nich i u mnie było bublami :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo genialnych rzeczy, jest i mój kallos! :-) Masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeśli chodzi o pielęgnacje do włosów to przeniosłam się na Bumble&Bumble ;-) rewelacja !! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo duże denko :)
    Zapraszam również do mnie, 200 obs i ruszam z rozdaniem KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Duże denko :). Szczególnie zainteresował mnie balsam do ciała Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy i spore zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam suchy szampon Batiste, ta wersja u mnie się też spisała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore denko, gratuluję zużycia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Duże denko. I sporo kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się Twoje włosy :) Kolor świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Włosy - super!
    Spore denko. Wpadło mi w oko opakowanie Bamboo&Oils ale widzę, że średnio wypada. Kneipp mnie też kusi. I parę innych z Twojej listy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz śliczne włoski :)
    A denko potężne! Wow

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje włosy są przepiękne, ogromna różnica między tym co jest teraz a tym co było rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moje włosy po lecie i takie dawce słońca wołają o wizytę u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne masz włosy :) marzy mi sie taka długość ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hair Up suchy szampon taki zły? Nie znam, czyli to nawet lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kompres Agafii mam w planach :). Czytałam o nim kilka razy i mam ochotę poznać :). Sporo tego się zebrało :P

    OdpowiedzUsuń
  25. W zeszłym roku włoski były również piękne jak i w tym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne włosy, zazdroszczę:) moje są teraz bardzo zniszczone od farbowania:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzę o takiej długości i o takim blasku :) Zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zachwycona wyglądem Twoich włosów!
    Są przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Włosy masz śliczne i jestem pod wrażeniem tak dużego denka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne włosy, zawsze kiedy dodajesz aktualizację, nie potrafię oderwać od nich wzroku :) Sama niestety zastanawiam się nad mocnym skróceniem. Mam wrażenie, że moje włosy ostatnio strasznie się przerzedziły i choć mam multum babyhair, mam wrażenie, że one cale nie rosną.
    Sama kupiłam ostatnio suchy szampon Batiste i będę testować, a peelingi Tutti Frutti także widziałam i na pewno kupię, kiedy skończę mój obecny peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale piękne włosy z kallosem silm moje włosy też się polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne opinie. Cudny wygląd bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. włoski rewelacyjnie się prezentują ;) tez mam w planie cos napisac na blogu o moich włosach bo bardzo sięzmieniły w przeciagu roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Długie, dłuugie włosy. :-) Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne, zdrowe włoski <3 Ja tez lubię kosmetyki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Włosy masz bardzo piękne dlatego przestrzegam przed szamponem Sylveco. Niestety ale dłuższe używanie w moim przypadku osłabiło włosy i stały się one matowe. Niektóre komentarze które da się znaleźć na innych blogach to potwierdzają. Pewnie nie w każdym przypadku włosy są po tym szamponie takie jak w moim przypadku ale że lubię Twojego bloga to chciałam przestrzec

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne, gładkie i długie włosy , dobrze się teraz prezentują.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka