Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 14 września 2015

Soraya Care&Control- żel oczyszczajacy

Cześć :) Dzisiaj zapraszam Was na recenzję żelu oczyszczającego z Soraya :)
Od producenta:
Żel usuwa nadmiar łoju i zanieczyszczenia, nie naruszając naturalnej bariery ochronnej. Dzięki recepturze wzbogaconej o witaminę B3, Acnacidol i Wyciąg z trawy cytrynowej działa silnie antybakteryjnie, hamuje wydzielanie łoju i zapobiega rozwojowi mikroorganizmów. Działanie:
- dokładnie oczyszcza skórę z makijażu oraz wszelkich zanieczyszczeń
- zwęża rozszerzone pory
- usuwa martwe komórki naskórka
- długotrwale matuje
- rewitalizuje i przywraca skórze zdrowy koloryt.
Wykazuje bardzo wysoką skuteczność działania potwierdzoną badaniami dermatologicznymi i aplikacyjnymi.


Skład:

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Coco-Glucoside, Sodium Cocoamphoacetate, Disodium Loureth Sulfosuccinate, Panthenol, Allantoin, Anona Muricata Fruit Extract, Propylene Glycol, Laureth-2, PEG/PPG-120/10 Trimethylolpropane Trioleate, Sodium Salicylate, Lactic Acid, Disodium EDTA, Caprylyl/Capryl Glucoside, Citric Acid, Glycolic Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, Butylphenyl Methylpropional.
Opakowanie:
Żel znajduje się w plastikowym opakowaniu o pojemności 150 ml. Szata graficzna utrzymana jest w różnych odcieniach niebieskiego. Jest prosta i nieprzesadzona. 
Cena to około 14 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Konsystencja produktu jest dosyć gęsta. Wyczuwalne są w nim drobinki. Żel bardzo słabo się pieni. Miałam również problem z jego domywaniem. Czasami w ciągu dniam zauważałam białe plamy na żuchwie. Było to dość denerwujące.
Jego zapach jest świeży i bardzo przyjemny. 
Moja opinia:
Producet zaleca, aby używać go na 3 sposoby:
Użyj jako żelu oczyszczającego - wmasuj w mokrą skórę i spłucz.
Użyj jako peelingu - nałóż na twarz i pozostaw na dwie minuty.
Uzyj jako maseczki - nałóż na twarz i pozostaw na 5 minut.
Oczywiscie wypróbowałam wszystkie 3 sposoby. Niestety jak dla mnie żel na wszystkich etapach działa tak samo. Żel, peeling czy maseczka ładnie oczyszczają skórę. Żel czy maseczka  mają  tendecje do podrażniania. 
Jak już wspominałam  bardzo często się nie zmywa i jest to dla mnie za duży minus by kupić go ponownie. 

Podsumowując, Żel okazał się za mocny dla mojej wrażliwej cery, dlatego już raczej do niego nie wrócę, 

41 komentarzy :

  1. Właśnie kupiłam tonik z tej serii i jestem bardzo zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mnie chyba też byłby za mocny..

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam wrażliwą skórę, więc to zdecydowanie nie dla mnie. Ogólnie z Sorayi jakoś nie mogę trafić na nic, co by mi przypadło do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie produkty więc możliwe, że w przyszłości się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawniej lubiłam tego typu kosmetyki, teraz są dla mnie za mocne ze względu na alkohol w składzie mimo, że miejscami mam problematyczną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt fajny, lecz również nie dla mnie ze względów wrażliwej cery

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś ale jakos mnie nie przekonał :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej u mnie by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię jakoś kosmetyków 3 w 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Słabo wypadł, obawiam się, że u mnie by było podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię 3w1 ani nawet 2w1 więc pewnie nawet nie przykułby mojej uwagi. Szkoda, że nie nadaje się do cery wrażliwej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie dla mojej wrażliwej i suchej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę bałabym się o policzki i brodę, ale spróbować warto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził :) ale w sumie to jakoś nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zdecydowanie bardziej wolę pianki oczyszczające :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie jakoś nie umie do siebie przekonać :(

    Zapraszam na konkurs, w którym aż 6 wygranych! KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie do końca podpasował Twojej cerze :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też mega podrażnił i tylko zwiększył ilość zaskórników. :/ Okropny, brr...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mialam z tej firmy jakis żel alr to na pewno nie byl ten :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś podobny Garniera:) Teraz raczej nie zwracam na tego typu produkty uwagi mimo, że od czasu do czasu by się przydały;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie prawdopodobnie także okazałby się za mocny. NO i strasznie niefajnie, że są aż takie problemy z jego zmyciem :/ Odkrywanie białych plam w ciągu dnia to nic przyjemnego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za tą serią z Garniera, bo nie służy mojej cerze.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Obawiam się, że dla mnie też okazały się za mocny

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie też chyba byłby za mocny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam kiedyś coś podobnego, z perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obawiam się podrażnienia skóry.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno nie miałam nic z Soraya, ale mleczko tez mnie podrażniało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przydałby mi się jakiś nowy żel do mycia twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. czyli dla mnie też bedzie kitem bo mam wrazliwa cere i alergiczną :(
    buziaki! :)
    Zapraszam na rozdanie na moim blogu z okazji 2 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie niestety ze zmywaniem żelu było podobnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam, ale wiem po sobie, że takie żele to u mnie wywołują efekt odmienny od zakładanego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś żel peelingującej tej marki, ale inny. Był tak ostrym że nie byłam w stanie go używać. Raczej się nie skuszę. Uwielbiam natomiast kremy z filtrem tej marki i żel pod prysznic o zapachu cytryny z serii So Pretty.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety totalnie się u mnie nie sprawdził. Po jego użyciu odczucie niedomycia, tak jakby produkt nie chciał się do końca zmyć, maział się na tearzy. Nie podrażnił mojej cery, nie uczulił i jest wydajny - to jedyne plusy, mało znaczące dla mnie plusy, bo przecież przede wszystkim miał głęboko oczyszczać...

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka