Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 26 września 2015

BingoSpa- borowinowy żel pod prysznic

Dzisiaj przyszedł czas na recenzję żelu pod prysznic, który towarzyszył mi podczas wrześniowych kąpieli. Tym bohaterem jest: borowinowy żel pod prysznic od BingoSPa.
Od producenta:
Borowina nie tylko leczy, ale również wspaniale pielęgnuje skórę. Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry i zapewnia zachowanie pięknego wyglądu na długie lata. Borowina w zabiegach modelujących sylwetkę, likwidujących cellulit oraz rozstępy ma zasadnicze znaczenie odtoksyczniania tkanek objętych cellulitem, a co za tym idzie znacznemu zmniejszeniu skórki pomarańczowej oraz utracie centymetrów poprzez przyspieszenie metabolizmu komórkowego. Poprawia jędrność skóry, która staje się napięta i gładka. 

Skład:
Aqua, Sodium Laureth-2 Sulphate, Lauramidopropyl Betaine, Sodium Chloridem, Cocamide DEA, Propylene Glycol, Propylene Glycol (and) Bog Moss Extract, Parmum, Citric Acid, DMDM- Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI20285.

Opakowanie:

Żel mieści się w przezroczystej, smukłej, plastikowej butelce. Zamykanie typu ,, klik" jest bardzo dobrym rozwiązaniem, bo dzięki temu żel bardzo dobrze wydostaje się z opakowania. 
Pojemność żelu wynosi 300 ml, a cena to około 5-7zł
Konsystencja/ Zapach:
Żel jest dosyś gęsty. dobrze nakłada się na skórę. Zapach żelu przypomina mi męskie perfumy. Nie jest to zapach ciężki i nachalny, raczej przyjemny :)

Moja opinia:

Żelu używałam do codziennego mycia ciała. Podczas rozcierania żel nie pieni się na skórze. Dobrze oczyszcza, nie wysusza skóry, nie podrażnia jej. Zapach nie utrzymuje się za długo na skórze, co akurat dla mnie jest plusem. 

Podsumowując, Żel ten niczym specjalnym się nie wyróżnia. Spełnia swoje podstawowe zadanie, czyli oczyszcza. 

44 komentarze :

  1. ja w ogóle nie inwestuje w żele, biorę najtańsze o odpowiadającym mi zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za żelami z BingoSpa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się marzy zabieg na ciało z prawdziwej borowiny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku przeczytałam borowikowy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zapachy, więc mógłby mi się spodobać, chociaż wolę jednak jak żel się pieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys bardzo często używałam tej marki, ale od kiedy nie ma u mnie punktu stacjonarnego już używam jej coraz mniej .. a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś na niego ochotę, ale produkty tej firmy są dla mnie przeciętniakami i jakoś ostatnio nie kupuję ich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel MUSI się pienić. Brak piany dyskwalifikuje go. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam ale dobrze ze nawilża i nie wysusza! Idealny dla mnie
    Zmieniłam adres bloga- www.pannadziobakowa.blogspot.com prosze dodaj mnie do swojej listy czytelniczej

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli w sumie bez szału szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i nie skuszę się na niego kolejny raz ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez szału, ale za tę cenę można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tanioszka :) Ja się kocham w żelach Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja bym się akurat po żelu pod prysznic wiele nie spodziewała. On w końcu ma myć, ładnie pachnieć i nie wysuszać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja o wiele bardziej lubię inne produkty z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tą firmę i cenię, więc na pewno się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam borowinę za jej cenny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że się nie pieni, brakowałoby mi tego efektu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie myłam się nim, ciekawi mnie zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Musi pięknie pachnieć :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w link w najnowszym poście?
    Będę Ci mega wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi mnie, ale póki co mam takie zapasy myjadeł, że ho ho :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo polubiłam z BingoSpa żel biała glinka i migdały. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam zestaw Borowinowy, ale na prezent :) mam nadzieję, że obdarowana osoba będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach nie do końca w moim stylu, a w przypadku żeli pod prysznic to dla mnie bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mialam z tej serii mydlo do rak i bylo spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam, i również czulam męski zapach biorąc prysznic, myslalam ze mi się wydaje, jak to u kobiet ciężarnych, wszystko się miesza; ) fajny żel za niska cenę: )

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś inny żel tej firmy, chyba czekoladowy, ale nie odpowiadał mi :) Nie pienił się i miałam wrażenie, że słabo oczyszczał.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie go sprawdzę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tej marki miałam tylko szampon, też był przeciętny

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe jak pachnie :)
    moze wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja to jednak bardziej wole żele, które się dobrze pienią. Taka otulająca kołderka w kąpieli jest tym co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nigdy nie używałam żeli z bingospa. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba jednak się nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedyś mieli taką reklamę przez która zraziłam sie skutecznie do tej marki

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka