Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 10 września 2015

Oriflame- Solar balsam do rąk i ciała

Bohaterem dzisiejszepo postu będzie balsam do rąk i ciała z Oriflame. 
Od producenta:
Balsam zapewnia długotrwałe uczucie miękkości i gładkości, szybko się wchłania, ma lekką konsystencję, zawiera łagodzący Panthenol.

Skład:
Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Stearyl Alcohol, Caprylic/ Capric Triglyceride, Dimethicone, Parfum, Stearic Acid, Cetearyl Ethylhexanoate, Methylparaben, Imdazolidinyl Urea, Carbomer, Ceteareth-20, Propylparaben, Penthenol, Sodium Hydroxide, Benzyl Salicylate, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Hibiscus Sabdariffa Extract, Passiflora Incarnata Extract, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Limonene, Hydroxycitronellal, Alpha-isomethyl Ionone, Citronellol, Phenoxyethanol, CI 15510.

Opakowanie:
Balsam znajduje się  w 150 ml tubce,  utrzymanej w ładnych letnich kolorach- pomarańcz i róż. 
Cena takiego balsamu wynosi około 22zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Baslam ma lekką konsystencję, wchłania się ekspresowo, nie pozostawia tłustego filmu. 
Zapach jest bardzo świeży, kwiatowo- owocowy

Moja opinia:
Balsam bardzo mi się spodobał, nabardziej urzekł mnie jego zapach. Dlatego najczęściej nakładałam go rano na nogi, albo na ręce i dłonie. Skóra dzięki niemu była aksamitnie gładka i nawilżona. Dodatkowym plusem jest to, że zapach utzymywał się bardzo długo. 
Balsam bardzo szybko się wchłania dlatego od razu można się ubierać, bez obawy, że poplamimy ubrania. 

Podsumowując, Balsam tak mi się spodobał, że z chęcią wypróbuję również inne produkty z Serii Solar, choćby płyn do kąpieli, czy wodę toaletową. 
________________________________________________________________________
Zostało jeszcze tylko 2 dni mojego rozdania ;)

48 komentarzy :

  1. wieku temu próbowałem cokolwiek tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o tej serii :) kremik ciekawy, ale produktów do rąk na razie mam aż nadto w zapasach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam nic z Ori więc jestem w tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, że od razu się wchłania no i oczywiście ciekawa jestem zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie to nie zamawiam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie korzystam z tej firmy, ale balsam przyjemny:)

      Usuń
  6. Dawno nie miałam nic z tej firmy, pora to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam nic z oriflame, więc nawet nie kojarzę temu balsamu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym się nim wysmarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy ale może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona. Ciekawi mnie oczywiście jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nei znam tego balsamu bo kosmetyki z oriflame średnio lubię ale bardzo kusi mnie ten owocowy zapach
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy go nie miałam, ale zapach mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oferta Oriflame jest mi obca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze widzę, tubka bardzo fajna, jak widać działanie również :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O chętnie bym się wysmarowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam dobrego balsamu/kremu do rąk, więc będę musiała tego wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie pamiętam kiedy ostatnio miałam coś z oriflame :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie mam przekonania do tych katalogowych zakupów, szczególnie Oriflame bo z Avonu jeszcze coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba nigdy nie zamawiałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To może warto wypróbować:) woda Solar jest też fajna, ale teraz wyjdzie nowość, która jak dla mnie jest the best: Perfumy Giordani Gold ESSENSA, piszę bo miałam już przyjemność sprawdzić. Pozdrawiam Małgorzata Hylla z ori.melora.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Duży plus dla balsamu, że tak szybko się wchłania :) Unikam balsamów głownie dlatego, że nie odpowiada mi uczucie związane z zostawaniem tłustego filmu na skórze. Ani nie idzie się ubrać, ani niczego dotknąć, co zaraz wszystko wokół również jest tłuste... W każdym bądź razie moja skóra potrzebuje porządnego nawilżenia, muszę więc przekonać się do smarowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa zapachu. Opakowanie krzyczy kup mnie, kup:)
    Niestety nie mam gdzie:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dawno nie miałam nic z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię produkty z Oriflame od dawna. Zawsze urzekają mnie zapachem :D
    Cieszę się, że tu pojawił się jakiś produkt z Oriflame :D

    OdpowiedzUsuń
  26. już nie pamiętam kiedy miałam coś z oriflame

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno nic nie miałam tej firmy, jakoś kompletnie mnie nie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama go stosuję, jest super! Urzekł mnie przede wszystkim zapachem :)

    Pozdrawiam http://skupwydarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. zupełnie nie znam tej firmy ale fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kremy do rąk Oriflame niestety mają dla mnie zbyt mocne zapachy, które na dodatek długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojj dawno nic nie miałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nigdy nie probowałam produktów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakoś nie kojarzę tego produktu w ofercie, choć jestem na bieżąco :) Fajnie, że jesteś zadowolona, bo większość jednak nie przepada za kosmetykami tej firmy, ja mimo wszystko ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie kojarzę zapachu tego balsamu, więc chętnie bym się z nim zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jeszcze nie miałam tego balsamu w sumie to pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie, że się sprawdza! nie miałam go jeszcze :)

    Zapraszam na rozdanie, aż 6 nagród do wygrania!
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydaje się ok, choć cena średnia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny produkt ale chyba się na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię testować kremy do rąk, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Długo już nie miałam nic z tej marki. Ale chyba skuszę się na ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie, że szybko się wchłania ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam zbyt dużo produktów tej firmy, ten widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka