Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 29 września 2020

MINCER Pharma- N° 623 nawilżający balsam do ciała

W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam przedstawić balsam marki MINCER pharm. Miałam raz krem tej i całkiem dobrze go wspominam, dlatego z chęcią zabrałam się za testowanie balsamu. Jak się sprawdził? Zapraszam do recenzji.

Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Balsam zamknięty zostaje w plastikowej butelce z pompką o pojemności 250 ml. Pompka działa bez zarzutu, nie zacina się. Szata graficzna typowa dla tej marki. 
Cena około 20 zł. 
Konsystencja/Zapach:
Balsam ma dosyć gęstą konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się po skórze. 
Ma prześliczny, delikatny, lekki zapach. Utrzymuje się dosyć długo na skórze. 

Moja opinia:


Bardzo ciężko u mnie z regularnością, dlatego balsamu używam najczęściej około 3-4 razy w tygodniu po kąpieli. Kosmetyk bardzo dobrze nawilża moją skórę. Muszę jednak dodać, że nie mam problemów z suchą skórą. Sprawia, iż skóra jest gładka i bardzo miękka w dotyku niemal od pierwszego użycia. Uelastycznia skórę i sprawia, że staje się bardziej napięta. Ponadto dzięki witaminie C w składzie balsam nadaje skórze ładniejszy, zdrowszy i promienny kolor skóry. Wielki plus za to, że balsam pomaga chronić skórę przed szkodliwym promieniowaniem. 


Podsumowując, Jak dla mnie masło jest niemal kosmetykiem idealnym. Ma odpowiednią konsystencję, odpowiednio nawilża oraz odżywia skórę, a przy tym nie powodujący uczucia lepkości lub obciążenia skóry. Szybko się wchłania i jego cudowny zapach długo pozostaje na skórze. 

5 komentarzy :

  1. Na pewno ważne dla mnie jest, że nawilża. I to mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny w działaniu, prawdę mówiąc nie spodziewałam się, że wypadnie tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go zupełnie, w sumie po raz pierwszy raz słyszę o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z balsamowanie ciała na bakier, więc zapasy mam tak spore, że ani nie myślę o kupnie nowego. tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka