Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 30 sierpnia 2018

NATURA Care- wygładzający i chłodzący krem do stóp

Zapraszam Was dzisiaj do recenzji kremu wygładzającego o chłodzącego do stóp Natuta care.

 Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Krem zamknięty został w tubce o pojemności 100 ml. Tubka posiada zamykanie typu klik. Szata graficzna utrzymana jest w biało- zielonych kolrach. Jest bardzo przyjemna dla oka. W ofercie jest jeszcze wersja nawilżająca i regenerująca.
Cena kremu to około 8 zł.  

Konsystencja/ Zapach:
Krem ma bardzo lekką konsystencję. Bardzo szybko się wchłania, co bardzo mi się w nim podoba. 
Zapach jest bardzo świeży i przyjemny.  

 Moja opinia:
Kremu starałam się używać codziennie. Oczywiście zdarzały się dni, gdy nie chciało mi się smarowac stóp. To co spodobało mi się w tym kremie to jego lekka konsystencja. Krem bardzo szybko wchłania i daje uczucie odświeżenia stóp. Czuć jest ten efekt chłodzący, Krem bardzo delikatnie nawilża skórę stóp. Pozostawia skórę miękką i gładszą. Bardzo dobrze radzi sobie z niwelowaniem szorstkiej skóry.  Ja nie mam większego problemu z twardą skorą na piętach czy rogowacieniem naskórka dlatego mi to działanie wystarczało.  Dla osób, które mają ze skórą pięt większy problem, działanie tego kremu na pewno będzie za słabe. 

Podsumowując, Jest to bardzo lekki krem. Mi jego działanie odpowiada. Jestem ciekawa innych wersji.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka