Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 23 czerwca 2015

Czerwcowe zakupy

Ja mam już prawie wakacje. Brakuje mi jeszcze tylko kilku wpisów w indeksie, dlatego przychodzę do Was z postem o tym, co ostatnio kupiłam będąc na zakupach m. in w sklepie z ekologicznymi kosmetykami ;)
Najpierw przedstawię Wam produkty do pielęgnacji twarzy:

1. Sylveco, Oczyszczajacy peeling do twarzy
2.SunOzon Classic, Matujący fluid przeciwsłoneczny
3. Biała glinka
4. Bielenda, Super Power Mezo Serum, aktywne serum korygujące
5. Fiomed, płyn oczarowy

Teraz czas na kosmetyki do włosów:

1. Balsam Agafii do włosów cienkich i osłabionych
2. Seboravit,odzywka hamująca przetłuszczanie się włosów
3.Herbal care, odżywka w sprayu normalizująca
4. Kallos Algae, maska do włosów
5. Farmona, Bambaoo & oils, maska odbudowująca 

Powoli zabieram się za testy. Mam nadzieję, że wszystkie kosmetyki posłużą mojej cerze i włosom. 

Znacie, któryś z tych produktów? 

71 komentarzy :

  1. Peeling Sylveco znam i bardzo lubię, chociaż obecnie ze względu na cerę nie mogę go używać :) Ciekawi mnie ta maska Kallosa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie matujący fluid przeciwsłoneczny.
    Miłego testowania! Oby wszystko się sprawdziło:)

    P.S. Chochlik zjadł dwie literki w "zupach";)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem strasznie ciekawa tej odżywki hamującej przetłuszczanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja muszę kupić ten peeling z sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ta odżywka Herbal Care nie ma alkoholu na pierwszym miejscu w składzie? Chyba będzie przesuszać włosy na dłuższą metę. Zaciekawił mnie płyn oczarowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety alkohol jest na pierwszym miejscu! Ale zobaczę, czy mocno będzie przesuszać włosy ;)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie to serum Bielendy :) Fajne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chetnie bym wyprobowala tego kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie maska Algae :) Ciekawe czy jest tak dobra jak reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też teraz kupiłam ten peeling z sylveco :) pierwsze testy już za mną, zapach niezbyt kuszący..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi ta odżywka normalizująca. ;) Miałam ją ostatnio kupić, ale jakoś zapomniałam. ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawi mnie Matujący fluid przeciwsłoneczny :) Chętnie bym coś o nim poczytała więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam niebieską glinkę tego producenta i bardzo ja lubię. Ciekawi mnie też filtr do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie wszystkie kosmetyki to absolutne nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie rozumiem tych wpisów dotyczących pokazywania tego, co się kupiło - ja po prostu poczekam na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maski Kallos jak na niskie ceny mają dobre działanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten peeling Sylveco planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale zakupy wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Z niecierpliwością czekam na recenzje. Nie miałam tych produktów, wiec tym bardziej jestem ciekawa jak się spiszą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z niecierpliwością czekam na recenzje. Nie miałam tych produktów, wiec tym bardziej jestem ciekawa jak się spiszą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. glinki używałam, bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serum z Bielendy miałam już dwa razi i zawsze spisało się b. dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na wpis o masce farmony, nie widziałam jej wcześniej a może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile wspaniałości! Ta maska algowa Kallos to nowość?

    OdpowiedzUsuń
  24. fitomed <3 mój ukochany płyn oczarowy ;) nie miałam lepszego

    OdpowiedzUsuń
  25. Poszalałaś trochę. Daj znac jak sprawdzi się biala glinka. Mam z tej firmy niebieską i jest całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Juz po raz kolejny widzę tą maskę Kallos Algae, chyba się na nią skusze

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że spore zakupy poczyniłaś
    Miłego uzywania

    OdpowiedzUsuń
  28. Sporo tego:) Życzę w takim razie miłego testowania i oby wszystko sie sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam wiele masek Kallosa, tej akurat nie, ale firmę lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam ten oczyszczający peeling do twarzy ze Sylveco był bardzo fajny. =)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja w tym miesiącu też kupiłam maskę kallos ale z keratyną ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zakupy ;) Miałam kiedyś płyn oczarowy Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na filtr Sun Ozon też się ostatnio skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam maski Kallosa miałam już Keratin teraz używam bananowej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile rosyjskich cudowności :D Słyszałam, że to serum z Bielendy jest bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  37. Kalios to chyba jednak klasyka :)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem bardzo ciekawa tego podkładu z SUN OZON :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kallos Algae moje włosy bardzo lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hoho, ile wszystkiego :D ja mam od jakiegoś czasu ochotę na seborvit, ale póki co mam mały zapas jantaru :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super nowości, ciekawi mnie ten produkt od Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też mam tę odżywkę w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie, idealnie!! super!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne zakupy, na pewno wypróbuję kiedyś tego kallosa

    OdpowiedzUsuń
  45. Znam peeling z Sylveco,bardzo go lubię i maskę kallosa :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam aktywne serum korygujące Bielendy i jest naprawdę niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kuszą mnie te nowe maski z Kallos,ale stosowałam je długo i trochę mi się znudziły. Planuję zakup czegoś w większym opakowaniu i coś czuję, że się skuszę mimo wszystko :P
    www.ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam chyba zadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trzymam kciuki, żeby produkty okazały się dla Ciebie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zakupy :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem ciekawa tej maski z Farmony, mam spray do włosów z tej serii i jest nawet spoko choć szału nie robi

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe produkty. Niestety zadnego nie mialam okazji wyprobowac.

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja własnie stałam się właścicielką kompletu kosmetyków Kallos, ale więcej o nich będę mogła powiedzieć dopiero za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  54. Poluję na ten filtr sun ozon, ale jak na razie w jednym R w ogóle go nie było, a w drugim był wykupiony...

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam maski Kallos :) Mają piękne zapachy, a są na tyle tanie, że można ich używac do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne nowości :) miłego testowania :) daj znać jak sprawdził się ten peeling z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Udane zakupki ! :)

    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://strzalaa.blogspot.com
    ____

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://strzalaa.blogspot.com/2015/07/lucluc-bang-bang.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Peeling sylveco czeka grzecznie na swoja kolej. Mam tez odżywkę Babuszki Agafii-ona chyba nigdy dna nie sięgnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka