Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 26 sierpnia 2016

FITOKOSMETIK- Różowa egipska glinka kosmetyczna nawilżajaca- do twarzy i ciała

Dziś zapraszam Was na szybki wpis, którego bohaterem będzie różowa egipska glinka nawilżająca od Fitokosmetik.
Od producenta:
Różowa nawilżająca glinka egipska to jeden z cennych sekretów piękna Kleopatry. Jej wyjątkowość polega na unikalnym składzie mineralnym i doskonałej chłonności.
Różowa glinka egipska jest niezastąpiona w pielęgnacji skóry nadmiernie przesuszonej. Wykazuje właściwości tonizujące i nawilżające.
Kąpiel w wannie z różową glinką łagodzi objawy zmęczenia i zmiękcza skórę.
Różowa Glinka Egipska nadaje skórze młodość, piękno i niezwykłą delikatność.

Sposób użycia: Glinkę należy zalać ciepłą wodą, mieszać do uzyskania konsystencji śmietany. Otrzymaną masę nałożyć na 5 do 15 minut. Dla uzyskania widocznych efektów proponujemy stosowanie maseczki 2-3 razy w tygodniu.


Skład:

kaolin, red clay

Opakowanie:
Jak wszystkie glinki z Fitoksometik tak i ta zapakowana jest w 2 woereczki po 50 g każdy. Woreczki to dla mnie bardzo niewygodne rozwiązanie, więc przesypałam całość do wygodnego pojemniczka.
Cena glinki to około 8zł. 


Konsystencja/ Zapach:
Glinka sama w sobie jest proszkiem o bardzo ładnym różowym kolorze, którą musimy rozmieszać z wodą. Na przygotowanie maseczki wystarcza jedna łyżeczka glinki i niewielka ilość wody.
Glinka jest bezwonna.

Moja opinia:

Glinkę kupiłam z ciekawości, ponieważ dotychczasowe glinki, których używałam miały przede wszystkim działanie oczyszczające , a ta wyróżniała się na ich tle swym działaniem nawilżającym. Po zmyciu glinki cera jest delikatnie oczyszczone ale czuć również nawilżenie. Glinka ta idealnie spełnia swoją funkcję! Cera po jej użyciu jest bardzo delikatna, miękka i przyjemna w dotyku. Najchętniej używam jej wtedy, gdy czuję, że moja cera jest przesuszona i nie chcę katować jej mocnymi, oczyszczającymi glinkami. Maseczka z tej glinki działa niczym kompres i doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia. Czasami wzbogacam jej działanie hydrolatami np. z róży białej albo olejkami- olejek z pestek winogron czy z olej ryżowy. Wtedy działanie glinki jest jeszcze lepsze. 

Podsumowując, Bardzo lubię tego typu maseczki, które moge zrobić sama, ponieważ wiem, że taka maska jest w 100% naturalna i mojej skórze przynosi same korzyści. W dodatku są to produkty niezwykle wydajne. 



A jakie glinki są Waszymi ulubionymi?

30 komentarzy :

  1. Mam z tej serii niebieską i bardzo ją lubię. Różowa mogłaby być dla mnie idealna. Ja też zwykle dodaję odrobinę olejku lub też rozrabiam w jakimś naturalnym, bezalkoholowym toniku,

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki, ale po opisie widzę, że jest warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam glinki, moją ulubienicą jest zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowej nie miałam, ale produkty firmy znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystnie na moją cerę wpływa glinka biała.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nie spotkałam maseczki, która poza pozbyciem się sebum ze skory mogłaby zasługiwać na miano naprawdę oczyszczającej;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej używam zielonej a o tej to nawet nie miałam pojęcia, jednak dla wartości nawilżających chętnie bym ją przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mogłam kupić, bo w Poznaniu widziałam za 4 zł;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wszystkie glinki :) teraz używam zielonej ale w zapasach mam białą i czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam glinki, co tu dużo mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej lubię zieloną i ghassoul :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię glinki i stawiam na te mające działanie oczyszczające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej lubię glinkę zieloną, ale różową też muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te glinki z tej firmy bardzo mnie ciekawią, ale póki co, żadnej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie używałam glinki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, że dobrze Ci służy. Ps. jeśli możesz dodaj u mnie komentarz jeszcze raz bo tamten wpis nie wyświetlał się na liście czytelniczej i musiałam dodać jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka glinek w domu, ale w ostatnim czasie za często po nie niestety nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie za glinkami nie przepadam, ale... lubię niebieską i różową - dobrze działają na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię wszystkie glinki, ale ostatnio pokochałam żółtą -świetnie oczyszcza

    OdpowiedzUsuń
  20. O różowej jeszcze nie słyszałam i nie miałam okazji używać;) Najczęściej sięgam po zieloną lub białą;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka