Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 20 października 2018

Green Pharmacy- anti-aging- krem odżywczy

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić recenzję odżywczego, przeciwstarzeniowego kremu od Green Pharmacy. Zapraszam. 


Od producenta:
Rodzaj skóry: dojrzała, wymagająca odnowy, wrażliwa.
Inspirowany Naturą. Zawiera olejek różany, olej z oliwek, masło shea i pantenol. Wspiera naturalną regenerację, odżywia i nawilża. Zatrzymuje młodość skóry na dłużej. Ekstrakt z owoców żurawiny i liczi działa przeciwstarzeniowo i delikatnie rozjaśnia przebarwienia.
0% parabenów.

Skład:
Opakowanie:
Krem zamknięty został w plastikowy słoiczku o pojemności 150 ml. Pod nakrętką znajduje się zabezpieczające sreberko. 
Cena to około 10 zł. 
Konsystencja/Zapach:
Krem ma bardzo przyjemną, lekką konsystencją. Nałożony na skórę bardzo szybko się wchłania. 
Ma bardzo ładny, owocowy, słodki zapach. 
Moja opinia:
Mam cerę mieszaną, dlatego dotąd z rezerwą podchodziłam do wszelkich produktów nawilżających czy odżywczych bo kojarzyły mi się z ciężką, gęstą konsystencją, a co za tym idzie natychmiastowym zapychaniem cery. Wolałam produkty wysuszające moją tłustą cerę. Jednak zmieniłam swoje podejście i postanowiłam też nawilżać skórę. W ubiegłe wakacje do mojej kosmetyczki wpadł lekki krem nawilżający z Gren Pharmacy. Kremu używałam codziennie, zazwyczaj rano, pod makijaż, czasami wieczorem, kiedy moja cera potrzebowała nawilżenia. Krem doskonale ją koił, łagodził wszelkie podrażnienia. Pozostawiał skórę miękką i gładką w dotyku. Gdy miałam na skórze suche skórki, które wiadomo nie wyglądałyby ładnie pod makijażem, nakładałam ten krem i od razu były one mniej widoczne. 
Nie ma mowy o żadnym wysypie czy podrażnieniach, które spowodowałby krem. Nałożony pod makijaż nie roluje się, ani nie skraca jego trwałości. Jak już mówiłam, wchłania się do całkowitego matuPrzy regularnym stosowaniu cera wygląda na wypoczęta, odżywioną - staje się jędrniejsza i zdrowsza.
 
Podsumowując, Bardzo się cieszę, że trafiłam na ten krem. Doskonale wpłynął na moją cerę ukoił ją, złagodził podrażnienia i poprawił jej ogólny stan. Mam nadzieję, że w przyszłości wyjdzie jego działania przeciwstarzeniowe.  Polecam ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka